3274
Sök

Step by step instruktion: Byte av intercooler [SAAB]

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
bra guide!

Tackar. Jag har kämpat en hel del med denna! Kan säga att bytet tar flera timmar extra när man fotograferar hela tiden. Hade dock 150-200 bilder att använda mig av sen. Vilket underlättade efterarbetet.
Senast redigerat av polomononen (8 mars 2009)

Med.lem
3 759 Inlägg
8 mars 2009
Klockent!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 mars 2009
polomononen skrev:
Skulle någon ogilla denna dublett så ta gärna bort den. Tanken är dock att det ska vara lättre för intresserade att hitta den. Det är inte alla som söker i projektdelen.

Skitfin guide smile

Du gör som jag, tar bilder på allting när du jobbar och sånt gillar jag. Visst tar det lite extra tid men sen hjälper det ju ändå både dig själv och andra när man enkelt kan se hur det var man gjorde nu igen wink

Du har ingen liknande guide på lager för 9-5 ??  hehe.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Refined
1 770 Inlägg
8 mars 2009
Mycket trevligt med folk som legger ner lite energi på sådanahär guider smile
Och blev ju bra oxå smile

18 Inlägg
8 mars 2009
Såna här guider borde det finnas fler av!

Bra jobbat smile

8 883 Inlägg
8 mars 2009
Den guiden skulle platsa i vilken gör det självbok som helst, helt suveränt.
Man måste ha centrummonterade tummar om man inte lyckas med den beskrivningen.

Fotograf på tierpidag.se

Saab
344 Inlägg
8 mars 2009
Grymt bra jobbat big_smile Fortsätt gärna med fler guider big_smile Det gillar vi smile

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Tackar tackar. Vi får väl se om det kommer upp fler guider. Skrev som förslag till Chrizz att det skulle finnas en kattegori för olika instruktioner. Men han nappade inte på det förslaget.

Kul att ni gillade guiden smile

Med.lem
3 759 Inlägg
8 mars 2009
polomononen skrev:
Tackar tackar. Vi får väl se om det kommer upp fler guider. Skrev som förslag till Chrizz att det skulle finnas en kattegori för olika instruktioner. Men han nappade inte på det förslaget.
Kul att ni gillade guiden smile

SKitbra idé!
Senast redigerat av Mr_EmCom (8 mars 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Saab
344 Inlägg
8 mars 2009
Tycker med det va en jävligt bra idé, sånt kommer till användning för många

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Jag hade det som id'e. Dessutom hade jag en hel del förslag om hur man kunde få det så bra som möjligt. Genom att kräva en mycket hög standard på instruktionerna. Så att det inte blir en samling skräp. Detta genom att moderatorerna får med dem på sin lista. Eller att man som i köp och sälj, granskar alla inlägg innan publicering.

Vi får väl ta och prata med Chrizz igen om det då tongue

147 Inlägg
24 juni 2009
Jävligt bra! De är fan så här guiderna ska se ut inge jävla fjant som vissa andra snackar i, Klart med bilder och bra text big_smile Många +++ för den här guiden smile

Mvh martin

603 Inlägg
30 juni 2009
Trådstartare
BergviK_ skrev:
Jävligt bra! De är fan så här guiderna ska se ut inge jävla fjant som vissa andra snackar i, Klart med bilder och bra text big_smile Många +++ för den här guiden smile

Mvh martin

Tack så mycket. Jag ska än en gång skriva som förslag till Chriss att starta en guide / step-by-step del i forumet.

715 Inlägg
30 juni 2009
kul att folk vi lägga ner tid och göra guider tog ju trotsaltt längre tid för dig

Dåre
274 Inlägg
19 maj 2013
Grymt bra guide ! Tackar

Ät mig

Sök