Som rubriken lyder så undrar jag var man hittar reservdelar till en gammal Mercedes Benz 200D -66a? Har googlat och googlat men hittar inget bra, behöver typ bromsbelägg, inget konstig enligt mig att fortfarande få tag på? Men men, ge mig förslag tack!
Mvh Emil
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton
Som rubriken lyder så undrar jag var man hittar reservdelar till en gammal Mercedes Benz 200D -66a? Har googlat och googlat men hittar inget bra, behöver typ bromsbelägg, inget konstig enligt mig att fortfarande få tag på? Men men, ge mig förslag tack!
Din vanliga MB-återförsäljare har det garanterat. Brukar ytterst sällan gå bet när det gäller att få tag på grejer till min 72:a där.. Sen är ju alltid niemöller och tyska Ebay väldigt bra.
som flera skrivit så brukar din vanliga mercedes åf kunna ska fram dom mest omöjliga saker så bromsdelar m.m. ska nog gå lätt och få fram. när ja var och beställde en list till min c-klass kom min gamla kupe på tal och vi börja kolla lite saker ja behövde. blev förvånad att de fanns både stolsklädslar och alla lister ja behövde till den. dock en veckas leveranstid till och med såg det ut som att en ny stötfångare bak skulle kunna frambringas mot en, hmm gedigen hög med pengar