Hej är ny på bilar så vet inte så jätte mycket men jag har hört att det i te går att sätta en turbo på en vanos motor stämmer det? Sen så om det är någon som har något bra tips på ett turbokitt som inte kostar en förmögenhet siktar på att få ut ca 300-350hk så skulle va snällt om någon som kan skriver vad som behövs och vad som måste ändras/köpas?
men innan du börjar med överladd så tycker iallafall jag att det är bra att förstå hur en vanlig sug motor fungerar, det finns en massa info att få här på forumet så det är bara att börja söka
sen efter du kan grunderna så gör du om nisse säger, läs på ännu mer !! efter det så börjar du bygga samtidigt som du läser på lite extra detta är det absolut mest ekonomiska sättet att börja på, annars kommer du som sagt att rasa en massa motorer om du ska göra alla misstag som många andra redan gjort
Tack så mycker för tipsen, ska läsa på mycket nu, hade tänkt hålla mig från att öppna motorn så vet nån av er hur mycket jag kan ta ut utan å behöva öppna upp motorn?