saken är ju den att oftast måste man ha en bil som har ett kjolpaket som liknar en rymdfärja, lack som har kostat 50.000 eller 30st högtalare i bilen för att vinna ett pris.. om man har en jury som bedömmer så klagar folk på att den är okunnig för att nån annan vann och att den inte vet vad jag har gjort med min såkallade originala bil..
har man sen utställarna som röstar så blir det ett jävla liv för att man röstar på sin kompis.. går liksom inte för alltid finns det folk som är avundsjuka.. om jag har en bil som är stylad med originala saker, typ små detaljer som bara den riktiga volvonörden ser då tycker jag att jag är värd ett pris för att jag har lyckats fått det så original som möjligt, medans juryn tycker att den där andra volvon med stora kjolpaketet som har sämsta passformen är snyggare för att han har gjort mer med sin bil pga att dom inte ser mina modifieringar...
jaa smaken är som baken iallafall.. är priserna så jävla mycket för er? kan man inte bara ställa ut och umgås med andra bilbyggare? borde väl räcka med att folk kommer fram och beundrar din bil? en buckla kan du ju förfan beställa från internet om det är den du vill åt!
och dethär vara inget påhopp mot nån.. utan det här vara allmänt till alla som ska gråta över att dom inte fick pris och klaga på röstningen..
Senast redigerat av Zzoink (4 augusti 2013)