Min åsikt/erfarenhet: D2, K-Sport, XYZ osv kostar lika mycket eller mer på Ebay som att handla från generalagenten i Sverige. Möjligt att det är annorlunda om han handlar utanför EU, men då får man räkna med att tull+moms tillkommer...
Jag har K-Sport 355mm kit runt om på min ena bil (8 resp 6 kolvs ok) med "sport belägg". Bra bett, bra känsla, o fade:ar inte efter 4-5 "tvärnitar" från hög fart, snarare bättre bett. Prismässigt gav jag dryga 35" för de 2008, inkl tillvalet flytande skivor. Ett liknade kit från AP-Racing hade landat på ca 45", pratade med "Sveriges bromsguru nr 1", ni som är lite insatta vet säkert vem det är...Iaf när jag förklarade för honom vilka min krav var (snygga bromsar, bättre verkan än original OCH bolt-on) så säger han: Då skall du ha XYZ tycker jag. O efter det var valet lätt. AP-Racing kitet fanns inte som bolt-on till min bil utan jag hade fått strula med tillverkning av Bells, adaptrar mm....
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure