Finns ju nu varvreg till diesel som kopplas till generatorns utgång för varvräknare eller till induktiv givare på drivaxel eller hastighetsmätarutgång på växellåda och styr ventilen för bränsleinsprutning till motorn(diesel), eller matning till tändspolar.
Finns ju nu varvreg till diesel som kopplas till generatorns utgång för varvräknare eller till induktiv givare på drivaxel eller hastighetsmätarutgång på växellåda och styr ventilen för bränsleinsprutning till motorn(diesel), eller matning till tändspolar.
jo men finns det ett inbyggd reglage till varvet ska man väl använda det
Jo men det är oftast väldigt lite du kan ställa där. Men det finns ju en ställskruv på pumpens regluator men du kan nog inte ställa så mycket där då jag har skruvat ner min på max och den varvar som f#n ändå. (dock en toyota land cruiser a-traktor)
gasen är spärrad men det gör ju bara att när bilen är varm och det är plant går den "för fort" och samtidigt orkar den knappt av en rejälare uppförsbacke, därför vill man skärra varvet