3824
Sök

Bussningar nissan 200sx s13 -92

303 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
hej! upptäckte när ja lackade oken på 200:an att bussningarna både fram å bak inte såg så vackra ut! ett par var till och med av. men har letat runt på nätet hela dagen efter ett bra kit med alla bussningar man behöver så man kan passa på att byta ut allihop till bak å framvagn så man vet att allt e nytt å fräsht, men hittar inga kit!!! bara en bussning här å en bussning där. nån vänlig själ som vet vart man kan få tag på något sådant kit? gör absolut inget om de e lite styvare som är gjorda för lite hårdare tag men finns inte de får ja ta original!

mvh/ _blitz_

406 Inlägg
4 maj 2010
Jag kör med RSR bussningar. Köpte dom genom en polare för något år sen. Sök på RSR så hittar du nog. Dom beställdes från Usa så du vet. Tror att jag gav runt 2000

My way or the highway? I take both sideways

303 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
Pillevinken skrev:
Jag kör med RSR bussningar. Köpte dom genom en polare för något år sen. Sök på RSR så hittar du nog. Dom beställdes från Usa så du vet. Tror att jag gav runt 2000

okok tack! men då e de hela konkarongen då, till alla armar å stag?

303 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
nu ramlade jag över dehär http://www.pdm-racing.com/products/suspensionbush.html men verkar inte som de går att beställa utanför usa:S nån som blir klok på detta?

eller detta verkar ju lovande med http://www.japtuning.se/index.php?page= … ;Itemid=35

nån som testat dessa?
Senast redigerat av _blitz_ (4 maj 2010)

BMW entusiast
579 Inlägg
4 maj 2010
Lånar tråden!

Hittar med bara lösa bussningar överallt så om någon vet vart man kan hitta liknande kit till andra bilar så länka gärna. Jag behöver nya till Audin smile

303 Inlägg
5 maj 2010
Trådstartare
dfine, har setat på nätet å letat efter kit till audi a3. verkar desvärre vara helt omöjligt att hitta hehe. inte riktigt insatt i vilka leverantörer som har mkt audisaker men du kanske vet mer om de? de kanske går att ringa nån av dom så kanske dom kan hjälpa dej att plocka ihop ett kit? har inte dalhems mkt audi btw lr e ja ute å åker framhjulsdrivet nu?

mvh

BMW entusiast
579 Inlägg
8 maj 2010
Verkar vara helt omöjligt att hitta ett kit. Hittade inget på dalhems heller, får nog köpa lösa bussningar istället smile
Senast redigerat av dfine (8 maj 2010)

76 Inlägg
24 oktober 2013
Hej å hå,  det var säkert jättelängesedan som denna tråden gjordes men _blitz_ hittade du någon bra sida för att beställa ett "kit" med bussningar till din s13?

Eller beställde du ifrån någon utav de två länkarna längre upp?

söker polyuretan-bussningar till min s13

Mvh Kim

Sök