2999
Sök

Koppla slutsteg till batteri? Audi A3 -97

12 Inlägg
11 januari 2014
Trådstartare
Tjo, nu är det såhär att jag har beställt lite skönt billjud. Den enda frågan jag har när det kommer till detta är hur jag smartast drar sladd från batteriet till bagaget för slutsteget? Medtanke på att jag såg att är det längre väg så ska sladden vara tjockare osv,

Hur tror ni detta dras på enklaste sätt och vad behöver jag för sladd om det spelar roll med storlek?
Detta ska utföras på en Audi A3 -97.
Tacksam för svar.

1 494 Inlägg
11 januari 2014
Vad är det du har köpt för grejer? smile Måste ju veta det innan man kan rekommendera en kabel grovlek ^^

Avstängd
10 388 Inlägg
11 januari 2014
Finns hål med plugg nedanför rutan (du får ta bort plasten) för att dra ut/in kabel till kupévärmare. Så det blir att borra ett hål i "främre torpedväggen" och sen in genom det hålet. Kräver dock att du plockar bort handskfacket för att komma åt, sen drar du den längst med höger sida.

Smidigast enligt mig. Det -går- dock att dra den på vänster sida också, om man nu vill "spara lite kabel"

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

12 Inlägg
11 januari 2014
Trådstartare
http://shop.monacor.se/servlet/us_pyra? … st&p=H
Har köpt ett sådant och hoppas det hjälper, Hade verkligen behövt lite hjälp med detta! smile

10 Inlägg
12 januari 2014
Jag drog jorden till en bult bakom baklyset i vänstra facket, funkar finfint smile Sen plusen till batteriet

Avstängd
10 388 Inlägg
12 januari 2014
Chrilleeeeeeeeee skrev:
Jag drog jorden till en bult bakom baklyset i vänstra facket, funkar finfint smile Sen plusen till batteriet

Bakom? Blir ju utanför bilen wink tongue (ja jag bara jävlas givetvis)

Annars är ju infästningen till säkerhetsbältet smidigt att använda smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök