Tjena, är ny i detta med bilar och kan inte så väldans mycket.
Så ja tänkte lägga turbo i en mercedes w124 med 3liters raksexa (bensin). Så ja funderar hur det är med spridaren, då den är i vägen för insuget då. kan man bara flytta på den eller behöver man lägga dit en annan? måste det vara en skild spridare för varje bil elr kan man lägga i vilken som hälst? mvh. som sagt kan inte mycket..
Du bör ha någon form av k-jetronik insprutning på den skulle ja tro, om du har en klump med en platta på under luftburken. Detta system är ganska värdelöst vid överladdning har jag fått för mig så jag hade kastat det åt pipan och kört med ms och elektroniska spridare istället dock kräver det mer eller mindre ett nytt insug
jag har klumpen och plattan jo! har nog tänkt på ms, så det blir väl de då! är ms något man kan lägga i själv eller är det nåt man skall vara erfaren om?
jag har klumpen och plattan jo! har nog tänkt på ms, så det blir väl de då! är ms något man kan lägga i själv eller är det nåt man skall vara erfaren om?
Finns andra system än ms å så man får välja som man vill bäst är väll å ta det system som det finns någon i närheten som kan Hur avancerat de är å installera vet jag ej men ska ju dit lite triggar givarecoch spolar osv