2956
Sök

Omdömen om billiga-coilovers.se

Volvo for life
18 Inlägg
18 februari 2014
Trådstartare
Är tänkt å köpa coilovers från denna hemsida, någon som har köpt där ifrån? Funka det bra?

Mvh Simon
Senast redigerat av simpan740 (18 februari 2014)

36 Inlägg
23 februari 2014
Tänkte köpa ett par coilisar därifrån, men tillverkaren hade tydligen slutat tillverka den modellen. Fick ett mail om det, men dom har dragit pengar från mitt konto även fast köpet blev avbrutet.
Har skickat ett nytt mail till om dom och hoppas på en förklaring.

Volvo for life
18 Inlägg
23 februari 2014
Trådstartare
å de låt inge vidare...jag beställde ifrån kl-raceing ist

36 Inlägg
23 februari 2014
Kanske är lika bra det smile

Fick svar nyss och det var ett missförstånd av dom och jag skulle få pengarna tillbaka.

Volvo for life
18 Inlägg
23 februari 2014
Trådstartare
ja känns inge kul å slänga iväg pengar så...kl-race hade ju postförskott

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
23 februari 2014
känner Claus lite smått och han är väldigt bra att ha och göra med
billigast i Sverige är han också, hittar du billigare någon annanstans så matchar han priset
Så jag använder ju så klart www.billiga-coilovers.se själv och har aldrig haft problem

23 Inlägg
2 oktober 2014
Eftersom jag själv sökte efter lite information kring företaget innan jag beställde men hittade inte speciellt mycket så tänkte jag skriva lite positivt. Jag prövade att beställa. Blev ett väghållningskit från TA Technix med 30mm sänkning till Vectran. Jag beställde i söndags och idag (torsdag) står brevbäraren på uppfarten med paketet! Det innebär att det var snabare leverans från tyskland än mina delar från skruvat som jag beställde tidigare förre veckan. Inte illa! Så jag kan hel klart rekommendera billiga-coilovers.se smile

Att hela satsen, dämpare och fjädrar, dessutom bara gick på 1650kr med frakt när nya dämpare bak går på ca 650kr här hemma är dessutom lite skrämmande, men det gör det lättare att motivera sänkningen för frun eftersom det är hennes bil big_smile

-Lurvas

Forummoderator
26 351 Inlägg
2 oktober 2014
CHEEVA skrev:
billigast i Sverige är han också, hittar du billigare någon annanstans så matchar han priset
Så jag använder ju så klart www.billiga-coilovers.se själv och har aldrig haft problem

Hur många kit har du köpt?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

194 Inlägg
2 oktober 2014
Jag köpte också coils därifrån och allt va jätte smidigt. Snabb leverans också!

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
2 oktober 2014
Mack skrev:
CHEEVA skrev:

Hur många kit har du köpt?

2 kitt och 1 fjäderbensstag smile ska beställa ett kitt till strax !

använder just nu eibach pro kit på min bmw, kan berätta att det är grymma prylar ! Gjorde under för väghållningen utan att ta bort någon komfort alls
Senast redigerat av CHEEVA (2 oktober 2014)

Sök