Sitter det ett slutsteg original i bilen så behövs en adapter till det om du inte tänker dra helt nya sladdar och sätta in ett annat steg och högtalare
sen en sväng till volvo o programera bort orig, radion..inte nödvändigt,men slippa få upp ett med,i färddatorn.
kostar det något och måste det just vara volvo som tar bort det? Har tillgång till en sån där sak man kopplar in i bilen för att se felmeddelanden etc.
Fick ett skumt felmeddelande som inte ens var fel som jag fixade med en sådan på mekonomen
Sitter det ett slutsteg original i bilen så behövs en adapter till det om du inte tänker dra helt nya sladdar och sätta in ett annat steg och högtalare
nej har inte hittat något slutsteg när jag grejat med bilen så tror inte det finns nått Tänkte även dra nya kablar från stereon till steg till basen så man får väl greja lite så fort allt kommer hem xD
Fick störningar när jag drog mina lågnivåer på vänster sida i min S60 men på höger sida funkade det fint. Det är ju inget som behöver drabba dig men nu vet du iaf
Fick störningar när jag drog mina lågnivåer på vänster sida i min S60 men på höger sida funkade det fint. Det är ju inget som behöver drabba dig men nu vet du iaf
drar ju strömmen från bagaget till steget, lågnivå tänkte jag dra på höger sida som jag alltid gjort av någon anledning xD
känns som jag glömmer nått bara för att strömmen inte måste dras så jävla långt :o xD det är ju 3 kablar från stereon om jag inte minns nå helt galet just nu