Hej. Läget ligger till såhär. Jag har socialfobi och klarar t.ex. ej av att åka på en buss full med folk, gå ensam på stan, hålla tal framför en klass. För då får jag panik o.s.v. Fyller 18 om ca en månad och min flickvän har planerat en överraskningsfest för mig i en lokal och tänker bjuda alla mina vänner och vänner jag tappat kontakten med. Alltså ca 100st personer kommer komma. Fick reda på det här när jag skulle spela på hennes telefon och hon hade anteckningarna öppna där allt stog. Vet att hon ej hunnit hyrt lokalen och hon vet att jag har socialfobi.
Hur gör jag!? Får panik bara jag tänker på det och vill VERKLIGEN inte säga att jag vet att hon ska göra det. För hon kommer verkligen tro att jag snokat runt i hennes telefon och bli vrål förbannad. Hur ska jag göra??
Skulle faktiskt spela på hennes telefon. Hon har ett ''drifting'' spel som hon vill att jag ska hjälpa henne med så hon kommer upp i högre ''rank'' och ja, jag har en egen telefon.
Känns som om att jag bara kommer göra henne ledsen och det är det sista jag vill. Men har typ inget att välja på
Skulle faktiskt spela på hennes telefon. Hon har ett ''drifting'' spel som hon vill att jag ska hjälpa henne med så hon kommer upp i högre ''rank'' och ja, jag har en egen telefon.
I så fall kan jag inte se något problem.. "Gumman jag skulle spela på ditt driftingspel och råkade se detta..."
I så fall kan jag inte se något problem.. "Gumman jag skulle spela på ditt driftingspel och råkade se detta..."
Okej, ska fundera ett tag på det. Tack för hjälpen iaf!