D_Fast skrev:
Nae, så farligt är det väl ändå inte med rost? Min har klarat sig hyfsat bra i jämförelse med genomsnittet skulle jag tro.
Klart det gick bra!
Licenskursen är avlagd (väntar på att få beviset hemskickat), gjorde 140 km/h på "rakan" och filmade lite med GoPro:n.
Det ska jag göra. Jag ska bara skära till adaptrarna och sedan är det bara att trycka in allting och skruva fast det, hoppas jag.
Små och små... det beror väl på med vad man jämför med? Jämfört med en vanlig TS kommer du att få en GRYM effektökning (förhoppningsvis)?
Med vänlig hälsningDaniel
Njae men rust runt vindrutan, halva golvet samt lite i fram så tycker jag det är mycket på en 98/99:a
Men på "Stor-Alfan" var det bara rost på glastakramen (inte i taket) som nu är åtgärdat
Härligt med licens! Tänkte svänga förbi dig någon helg när jag får tid över! Hur ser det ut för dig under sommaren?
Det kommer bli nie med de nya högtalarna!
Njae grym och grym, siktar iaf på att piska V6:an.. (borde inte vara så svårt) bilen väger med turbo och allt original ca 20kg mindre än V6:an, sen är den ju "lättad" utan ljudisolering någonstans, funderar även på att i framtiden ha lite glasfiber pryttlar, dörrarna väger ju en del, huv och lucka med.
Men effektmässigt så får jag ju lagligt ha ca 270hk (vet inte om jag uppnår det, vill ju mest veta att det fungerar) vilket hur man än vrider och vänder på det är mera än V6:an, gäller bara att få tiden att genomföra allt
MvH
/Erik