Svetsa ett k-stag var något av det snålaste jag hört på länge
Jo men det ser ju ut att vara avsevärd risk för att dra av skruven om man försöker få lös det. Jag vet inte om det är lös mutter på baksidan, fastsvetsad mutter eller gänga i godset men man riskerar ju att få lite problem om man inte svetsar på plats. Annars går det ju bra att köra utan krängningshämmaren, wrangler är ju inget under av väghållning i alla fall
bara jag som reagerar på bromsslangen med att den har så många för att den inte ska bli vriden....sen ska väl den vara lite rak eller vad man nu ska säga...tycker den är jävligt vriden mot staget.
bara jag som reagerar på bromsslangen med att den har så många för att den inte ska bli vriden....sen ska väl den vara lite rak eller vad man nu ska säga...tycker den är jävligt vriden mot staget.
Håller med....När jag såg bilden tänkte jag först om den va klämd... Bilen anlände idag så ej hunnit gå igenom den...Men ska kolla dessa slangar first light
Svetsa ett k-stag var något av det snålaste jag hört på länge
Jo men det ser ju ut att vara avsevärd risk för att dra av skruven om man försöker få lös det. Jag vet inte om det är lös mutter på baksidan, fastsvetsad mutter eller gänga i godset men man riskerar ju att få lite problem om man inte svetsar på plats. Annars går det ju bra att köra utan krängningshämmaren, wrangler är ju inget under av väghållning i alla fall