4111
Sök

Rockford grejjer

20 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Hejsan..

Nu är det så att jag ska köpa nytt ljud i bilen.. undrar bara vad ni tycker om följande:

HU: Pioneer DEH-P6900IB
Framsystem: Rockford Fosgate T152S

Högtalare i hatthylla: Rockford Fosgate T142C Power

Slutsteg: Rockford Fosgate Power 300W (830W) eller Rockford Fosgate Power 400W (600W)  ??

Bas/basar: Kommer senare

är det nått att satsa på eller? nån som har något av sakerna och är nöjd med det?

MVH kakiiis
Senast redigerat av kakiiis (6 juli 2007)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
5 juli 2007
kakiiis skrev:
Hejsan..

Nu är det så att jag ska köpa nytt ljud i bilen.. undrar bara vad ni tycker om följande:

Slutsteg: Rockford Fosgate Power 300W (830W)
Bas/basar: Kommer sen

är det nått att satsa på eller? nån som har något av sakerna och är nöjd med det?

MVH kakiiis

Låter jävligt bra smile har själv det framsystemet å den stereo'n (tror jag ? du kan ju kolla på A4an)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

20 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
okej, men vad spelar du för sorts musik då? är det bra ljud i det? ser att du har en DEH-P6900ub.. men det borde väll vara samma stereo?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
5 juli 2007
kakiiis skrev:
okej, men vad spelar du för sorts musik då? är det bra ljud i det? ser att du har en DEH-P6900ub.. men det borde väll vara samma stereo?

Jasså, såg bara "6900" men vadå har du den med telefon i eller? det är lite av varje, spelar ju mkt dance å club osv, men acustiska låtar låter jävligt bra med smile fast jag har ett pissigt steg tongue (som ska bytas) man kan ju dra på så mkt diskant så det nästan tjuter i öronen på låga volymer tongue själva prylarna känns jävligt välbyggda, å stereon är otroligt snygg smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

med lem
1 925 Inlägg
5 juli 2007
kakiiis skrev:
Hejsan..

Slutsteg: Rockford Fosgate Power 300W (830W)
Bas/basar: Kommer sen

MVH kakiiis

tycker det ser mycket bra ut att börja med smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

20 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
okej, det låter bra det smile men jag vet inte alls vad det är för skillnad på IB och UB ? nån som vet kanske?

//mvh kakiiis

20 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Ingen? smile

Sök