2603
Sök

Pontiac Firebird 1977

Råkade bli en till bil, men ingen Volvo denna gången :D

Lastbilsmekaniker
72 937 Visningar
Uppdaterades senast idag 20:24
>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 249 Inlägg
måndag 21:40
volvoqq skrev:
Mack skrev:
volvoqq skrev:

Den heter Camaroskoten ligger nere i Landvetter i Göteborg, han tar in det mesta men var nog bara Camaro i början

Vad fräckt ändå.
Lär ju vara en guldgruva för de mest just Camaros. Ja kanske för de med Firebird också?

Blir svårare och svårare att hitta prisvärda 70 tals bilar i USA så priserna kommer inte bli bättre. När en dörr i USA kostar 500 dollar och sen frakt på det och sedan en liten vinst på det, berättade Björn förut när jag ringde om dörren förut

Jänkarna vill väl ha bilarna och delarna kvar i USA. Det är många bilar som exporterats från USA.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Lastbilsmekaniker
5 205 Inlägg
måndag 22:01
Trådstartare
Vettemannen skrev:
volvoqq skrev:
Mack skrev:

Vad fräckt ändå.
Lär ju vara en guldgruva för de mest just Camaros. Ja kanske för de med Firebird också?

Blir svårare och svårare att hitta prisvärda 70 tals bilar i USA så priserna kommer inte bli bättre. När en dörr i USA kostar 500 dollar och sen frakt på det och sedan en liten vinst på det, berättade Björn förut när jag ringde om dörren förut

Jänkarna vill väl ha bilarna och delarna kvar i USA. Det är många bilar som exporterats från USA.

/Benny

Jo det är ju det, en får vara glad att man fick tag på en bilmodell som står på önskelistan wink

Lastbilsmekaniker
5 205 Inlägg
Lastbilsmekaniker
5 205 Inlägg
för 2 timmar sedan
Trådstartare
Fick tagit tag i andra sidan idag smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/21/20899/20899-51621fe5b5fdb43c7df968736954a5dd.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/21/20899/20899-656cb0d861116860dd18dd981ee37bf4.jpg

Bara slipa i svängen på bägge sidorna och sedan är det plåten ovanför bagageluckan så man kan kolla över runt nere till rutramen upptill är det bara att putsa rent, nästa steg med svetsen är hatthyllan som skall fixas också smile

Sök