Laddat upp en film också, med alla som körde stege fast den e på bearbetning eller nåt sånt, den va 10:40 lång, fast de får vara max 10:00 minuter lång, hoppas den går förbi.
Härligt med bilder! men jag skulle också vilja att mina reg nr försvinner från bild eller att du tar bort bilderna där min bil är med på. vill inte verkar grinig eller något sånt. men de är inget som "allmänheten" behöver se hursomhelst! döljer reg nr utav en anledning. Mvh Niklas
Senast redigerat av Quattronicke (13 augusti 2007)
Antagligen, om folk får för sig att sno en bil eller liknande är det ju lättare att ta reg nr och ta reda på var bilen står eller finns.. Även bilder där folk tävlar mot varandra kan kanske vara bra att inte ha regnr på?
Antagligen, om folk får för sig att sno en bil eller liknande är det ju lättare att ta reg nr och ta reda på var bilen står eller finns.. Även bilder där folk tävlar mot varandra kan kanske vara bra att inte ha regnr på?
Håller med dom andra. ta gärna bort reg nr helst på alla bilar. Det är säkrast för alla och även att inga så kallade myndigheter ser vilka bilar som kör. Så bort med reg nr för allas bästa.