3248
Sök

Bilder: Fotosession Wicked

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
chrno skrev:
Många av bilderna är helt ok, men jag är inte helt överens med många av dom på grund av aldeles för mkt reflektioner i lacken. Det ser inte rätt ut. Vet hur jobbigt det är att fota vita bilar med svarta fälgar i solsken.. Men många bilder är det inga fel på.

//Daniel

Jo jag vet att reflektionerna i lacken var ett stort minus, men så blir det när man missar polfilter (hade inte hunnit köpa) och väljer att fota mitt på dagen... Ska tänka på det till nästa gång, hädan efter bara kvälls foton eller skugga smile

SwenssonGTI  : Tackar... Ja bilen är ju stört läcker! smile

Knegare
302 Inlägg
16 augusti 2007
Jill skrev:
Poon skrev:
Va ni är duktiga på att fota! smile Fixat katt till 240n ännu?

Vi får köra en fortsättning på din bil någon dag! wink

Japp "katten" ligger i garaget... men vi får inte till mappningen, tror det är fel på MegaSquirtet sad

Va trist! Jo, om jag har bilen kvar kan vi gärna göra det. Nu är tanken att den ska säljas... men som sagt om jag har den kvar kan vi göra det! smile

Poon
Love the sound...

RE-雨宮
481 Inlägg
16 augusti 2007
Jill. Jo, polfilter är ett måste. Å gör ju allt mkt mkt enklare..   Solen kan ju vara trevlig med det är bannemej svårt att få till de.

Snygga vinklar å platserna passar väldigt bra iaf! tongue

RE-Amemiya Kitted FD3S

4 418 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Poon skrev:
Jill skrev:
Poon skrev:
Va ni är duktiga på att fota! smile Fixat katt till 240n ännu?

Vi får köra en fortsättning på din bil någon dag! wink

Japp "katten" ligger i garaget... men vi får inte till mappningen, tror det är fel på MegaSquirtet sad

Va trist! Jo, om jag har bilen kvar kan vi gärna göra det. Nu är tanken att den ska säljas... men som sagt om jag har den kvar kan vi göra det! smile

Vad vill du ha ist då? Har du lagt ut annons ännu? (=

4 418 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
chrno skrev:
Jill. Jo, polfilter är ett måste. Å gör ju allt mkt mkt enklare..   Solen kan ju vara trevlig med det är bannemej svårt att få till de.

Snygga vinklar å platserna passar väldigt bra iaf! tongue

Tack! Ja om jag ska vara ärlig så hade jag velat ha en annan plats och lite fler, mera annorlunda vinklar... men jag jobbar på saken big_smile måste ragga lite bilar i sthlm o öva på eftersom våran är garage-bunden smile

110 Inlägg
16 augusti 2007
Grymt snygga bilder..

gillar närbilderna på alla detaljer. grymt vackert.

keep it up

Gorg-o-holic...

RE-雨宮
481 Inlägg
16 augusti 2007
Har ni inte lärt er att bilar ska vara i garaget under vinterhalvåret, och ute på sommaren..

Alltid jobbigt att hitta bra platser.. Ska nog ut å fota min idag.. Men jag vet inte om jag orkar fixa allt för att kunna vara där jag vill..  blir nog bara inredningsbilar istället.

Bör väl inte vara jättesvårt att hitta bilar att fota?

RE-Amemiya Kitted FD3S

406 Inlägg
16 augusti 2007
Du hade några riktigt bra du!! smile super snyggt!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

2 644 Inlägg
16 augusti 2007
Riktigt nice big_smile både bilen och bilderna big_smile

Johan Lindgren

7 120 Inlägg
16 augusti 2007
Visste att det var du, riktigt fina bilder tar du. roll

Men måste vara stor skillnad mellan att köra med håkans skyline och din 240? smile

Tyskstuk.se
630 Inlägg
16 augusti 2007
Bra bilder! Snygga bilder på en grymt snygg bil smile Ser fram imot fler bilder från dig! smile

4 418 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
InZan3: Tack för dom vänliga orden smile

chrno : Busbilar ska man kunna köra när man vill wink Tyvärr är det rätt svårt att hitta bra bilar att fota.... Lycka till med fotandet av den egna bilen... den var riktigt fin!! smile

Gujen : Tackar så mycket!

Lindgren_ : Tanx!

Aerodynamik : Jag gissar på att det är du med den snygga blåa... din avatar avslöjar dig lite wink Men jag har inte kört Håkans bil... Våran tvofårti går som ett skollat troll... men vi letar någon som kan fin-mappa bilen nu....

Zairon : Tack så jätte mycket! smile

7 120 Inlägg
16 augusti 2007
Jill skrev:
Aerodynamik : Jag gissar på att det är du med den snygga blåa... din avatar avslöjar dig lite wink Men jag har inte kört Håkans bil... Våran tvofårti går som ett skollat troll... men vi letar någon som kan fin-mappa bilen nu....
smile

Får nog göra dig besviken med att säga att jag inte är Perra. Inte min R34 på bilden. roll

Vilken tjej körde håkans skyline?

4 418 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Jill skrev:
smile

Får nog göra dig besviken med att säga att jag inte är Perra. Inte min R34 på bilden. roll

Vilken tjej körde håkans skyline?

Ja just ja.. Perra heter han...

Mikaela är det som brukar köra.. Jag fotar bara big_smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 augusti 2007
Detta är toppklass foton för fan ju smile
Älskvärd Audi med. Bort me dekalerna på sido ruterna bara!

C H E V R O L E T <3

Smålänning
7 883 Inlägg
16 augusti 2007
Fantastiskt fina bilder.. Den bilen är inte ful heller... snarare motsatsen...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

4 418 Inlägg
17 augusti 2007
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Detta är toppklass foton för fan ju smile
Älskvärd Audi med. Bort me dekalerna på sido ruterna bara!

Tack så mycket! Jo dekalen stör ju... men gör samtidigt reklam... i kväll går finalen! big_smile

twin_cam skrev:
Fantastiskt fina bilder.. Den bilen är inte ful heller... snarare motsatsen...

Tanx! Ja bilen är kanon snygg... tycker jag... Man kan rösta på den i Swedens Hottest Ride cool

http://www.garaget.org/swedenshottestride/

Sök