3919
Sök

SAAB og900 t16 STULEN! Upphittad..nerbränd

1 944 Inlägg
26 augusti 2007
Amen va i helvete !! det är en grej om dem krossar en ruta o tar cd:n lr hela mediautrustningen, men när dem stjäl hela bilen och sedan bränner ner den ! då jävlar har det gått för långt, avundsjuka jävla idioter är det som pysslar med sånt här, FY FAN !!!
skulle detta hända mig så skulle jag inte ge upp förens jag hittat dem som gjort det. och sedan hade det inte blive kul o heta "biltjuv" ...

Beklagar så hemskt mkt över stölderna !
hoppas din otur vänder o förblir tur !

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

4 299 Inlägg
26 augusti 2007
zwich skrev:
Rallyhalle skrev:
Vilka jävla idioter, va e de för nytta me å bränna upp bilen!?! Blir så jävla sur på sånt där mad Den va ju så jävla fin så varför va de där nödvändigt egentligen yikes

Men men, hur ska du göra nu då?? blir de nåt nytt projekt?

jo det är sjukt jälva synd sad

Vet inte hur jag ska göra.. känns inte värt att lägga ner tid o pengar på bilar som bara blir stulna och förstörda..får se vad det blir sen sad

Okej, förstår att du känner så, känns bortkastat hmm Samtidigt tycker jag inte du ska ge upp, du har ju känsla för att få stilrena bilar wink Investera i ett bra larm ist. Men men, de du som bestämmer hur du ska göra.

4 767 Inlägg
26 augusti 2007
Beklagar sad

Det skär i hjärtat att se en så fin og900 dö sad

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (26 augusti 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

3 650 Inlägg
26 augusti 2007
b0nd3n skrev:
Amen va i helvete !! det är en grej om dem krossar en ruta o tar cd:n lr hela mediautrustningen, men när dem stjäl hela bilen och sedan bränner ner den ! då jävlar har det gått för långt, avundsjuka jävla idioter är det som pysslar med sånt här, FY FAN !!!
skulle detta hända mig så skulle jag inte ge upp förens jag hittat dem som gjort det. och sedan hade det inte blive kul o heta "biltjuv" ...

Beklagar så hemskt mkt över stölderna !
hoppas din otur vänder o förblir tur !

håller med om vartenda ord!

60 Inlägg
27 augusti 2007
man kan inte bli annat än sur när meningslösa människor håller på som dom gör, döda fina bilar ska dom ge fan i !

V40 1.6 -00

Saaboholic
3 129 Inlägg
27 augusti 2007
nä fy åt helvete sad

"Liberty of thought is the life of the soul"

143 Inlägg
31 augusti 2007
har du inte helförsäkring eller??? I sånna fall e de väll inget att deppa över, du får säkert ut mer pengar än bilen var värd..

Saab raggare : )
887 Inlägg
31 augusti 2007
Trådstartare
fulle skrev:
har du inte helförsäkring eller??? I sånna fall e de väll inget att deppa över, du får säkert ut mer pengar än bilen var värd..

Vi som lägger ner massa pengar och tid på våra bilar så är det inte bara det faktiskta värdet som jag förlorar på..
Tror du seriöst att ett försäkringsbolag ersätter saker utöver vad som är orginal?
och nej jag hade inte helförsäkring

men åk runt me pappas bil, men håll inte på sådär.. man får nästan aldrig ut mer pengar än vad den är värd..

FAN va man kan tappa humöret av någons dumma kommentar

Turbo.. Because Im worth it :)

87 Inlägg
31 augusti 2007
Fan att man aldrig får ha sina grejor i fred. Borde vara skottpengar på folk som stjäl o förstör för andra människor. Den som va riktigt snygg oxå, en riktig klassiker. Lider me dig...

Mvh//Chrille

2 924 Inlägg
31 augusti 2007
fulle skrev:

Tjoho vilken schysst verklighetsuppfattning och brinnande bilintresse du har? roll

zwich,
lider med dig, hoppas du hittar gnistan igen för du gillar ju vårda bilar, det syns tydligt!
Senast redigerat av peegee (31 augusti 2007)

~ Life is short, have FUN! ~

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
31 augusti 2007
Borde vara skottpengar på biltjuvar och dylikt löst pack.

Det är sånt där som får en att vilja ta lagen i egna händer..

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

Saab raggare : )
887 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
tack till alla som visar medlidande! smile

synd att vissa inte kan hålla sin trut bara.

Får se om man ska fortsätta lägga ner pengar o tid på kommande bilar.. känns bara trist när man har 2 stölder i bakhuvet hela tiden

Turbo.. Because Im worth it :)

Sök