Oxen skrev:Hej, Jag upprepar fråga Undrar om det är nån som vet om vindavvisare från Bussig är värd att köpa?Behöver ett par till Boxer
blue_buss skrev:Oxen skrev:Hej, Jag upprepar fråga Undrar om det är nån som vet om vindavvisare från Bussig är värd att köpa?Behöver ett par till BoxerJa tror att Bussig säljer Heko vindavvisare.De har samma bilder för montering. Varför köper Du inte från Heko?
latinpetter skrev:Hej, jo jag undrar vart man kan få tag i vindavvisare till framdörrarna å bakdörrarna till min volvo 850 92:a?/Rickard
midnightmike skrev:latinpetter skrev:Hej, jo jag undrar vart man kan få tag i vindavvisare till framdörrarna å bakdörrarna till min volvo 850 92:a?/Rickardköpte mina på volvo för 1400 kr
Oxen skrev:blue_buss skrev:Oxen skrev:Hej, Jag upprepar fråga Undrar om det är nån som vet om vindavvisare från Bussig är värd att köpa?Behöver ett par till BoxerJa tror att Bussig säljer Heko vindavvisare.De har samma bilder för montering. Varför köper Du inte från Heko?Dom har inte till Boxer
blue_buss skrev:Oxen skrev:blue_buss skrev:Ja tror att Bussig säljer Heko vindavvisare.De har samma bilder för montering. Varför köper Du inte från Heko?Dom har inte till BoxerDe har till alla.Köp till Ducato f..f..
Oxen skrev:blue_buss skrev:Ja tror att Bussig säljer Heko vindavvisare.De har samma bilder för montering. Varför köper Du inte från Heko?Dom har inte till Boxer
blue_buss skrev:Ja tror att Bussig säljer Heko vindavvisare.De har samma bilder för montering. Varför köper Du inte från Heko?