KottenV70r skrev:
Skall jag lägga mig i oxå.
Om ni vill veta om ni har Virus/trojaner/malware mm
Så lär ni först scana med ett program och sen byta till ett annat och sen ett tredje. kan svära på att ni kommer hitta olika saker med olika program.
Jag körde AVG förut. Ville testa panda. oj panda hitta lite skit. tänkte detta va lite intressant
körde in f-secure den hitta även den lite grejer. in med både Nod och kaspersky även dom hitta lite olika grejer.
Vad kan man då säga , jo dom är nog olika bra på olika saker allihopa. av dom jag testat så är jag mycket nöjd med Nod, kaspersky, F-secure Och Norton/Symantec Antivirus.
Kör nu Norton och symantec och Avast hemma alla funkar bra. Norton drar inte så mycket resurser som alla tror . visst va så förr men nu är det inte så farligt . Ni för göra som med bilen Trimma den ;D
Bäst Är endå Suntförnuft
farligt att köra med flera antivirus samtidigt kan skita sig rätt ordentligt, värre än köra 2 brandväggar men men.
Ni kan ju slänga in Xp SP1 så får ni se hur lång tid det tar innan ni får virus tog 1 minut för mig att få sasser tex hade bara stoppat in kabeln xD
Senast redigerat av Sushikocken (4 september 2007)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!