Tjo. Som sagt, tror min har gett upp, är inte så säker, men har som fått för mig att de är den som ger upp vid sånt beteende. Var ute o körde en sväng, plötsligt började den rycka när man gasade, fick inte upp nå varv på den.. höll man jämn men låg gas så gick den la framåt, men så fort du tröck till lite på gasen, så röck de en jefla massa och gick typiskt obra.
Efter en liten stund så gav den upp helt, blev stående vid en korsning under rusningstrafik, underbaaart
Dock fick jag bogsering av far min, så har bilen hemma nu..
Nån som vet om de kan vara något annat? Eller är de LMM som är trasig, och isåf, vad går ett byte på?
Jag hade samma problem det varade en timma sen dess har den gått hur bra som helst, på audi trodde de att det var lmm, eller tempmätaren. De tipsade om Red Line si1 som finns på auto experten sen dess har den gått hur fint som helst.
Den bluddrade på rätt rejält sista.. 10 min kanske.. Så fort man tröck ens lite på gasen så dippa varvräknaren och de röck o hade sig.. Sen dog den helt. Dock så gick den o starta i ett par sek, men de var okörbart, för den dog efter det.
Jag hade ngt liknande på min golf... Då tvärdog den dock.. men då vart det ett IC rör som lossnat... Jag har iofs en större IC och byggt egna rör... Men kanske Du har ett stort läckage och därför kunde du fortsätta köra...?!"?! bara en tanke
Har ej hunnit köpa en laddtrycksmätare än, fast de står på inköpslistan Mkay, men tveksamt att de är nått läckage.. Fast kan dock kolla.. Går det att prova typ lossa lmm kabeln eller liknande, och prova starta utan den? Eller på nått annat liknande sätt "testa" för o se om de är den?