2996
Sök

Ska isolera dörrar + annan plåt på min 745:a, vad ska jag ha?

Ovejävel!
261 Inlägg
16 september 2007
Trådstartare
Finns ju såna ark som kostar 500 spänn som räcker till 2 dörrsidor men det låter lite dyrt. Vad kan man annars ha som fungerar bra till ett bra pris. Funderar på tjocktlytande bodyspray men vet fan inte. Det ska bli ett ganska seriöst bygge var det tänkt. Ös in tips o idèer... Tack på förhand. Mvh Offe smile

Kör du så dör du!

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
16 september 2007
Bitumen/asfeltsmatta, går ju o ta vanlig biltemaisolering me, den är iaf billig...

Ska man vara superseriös så är det ju dynamat som är enda alternativet:P

86 Inlägg
16 september 2007
Om det ska bli ett seriöst, bygge, varför börjar man då med att snåla?

Tycker inte 500:- är mycket alls!

782 Inlägg
16 september 2007
RF skrev:

då kan du börja med att sponsra han med en femhundring då!!lol

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Ovejävel!
261 Inlägg
17 september 2007
Trådstartare
bushmyra skrev:
RF skrev:

smile ha ha, nej an del skiter pengar men jag gör det tyvärr inte. Ljudbygget blir vid sidan av renovering av huset samt mina 3 andra bilar. Men visst, egentligen e det inte så mycket ändå. Man måste ju inte smeta in hela bilen med isolering.
Var som sagt på Brl igår och har nästan bestämt mig för att det får bli sådan DYR isolering smile
Var tänkt att klä alla 4 dörrar där det ska sitta 6x9:or samt bagageluckan. Sen får man se om man får nåt mer ryck.. Men tack iaf.

Kör du så dör du!

86 Inlägg
17 september 2007
Truckeroffe skrev:
bushmyra skrev:
RF skrev:

smile ha ha, nej an del skiter pengar men jag gör det tyvärr inte. Ljudbygget blir vid sidan av renovering av huset samt mina 3 andra bilar. Men visst, egentligen e det inte så mycket ändå. Man måste ju inte smeta in hela bilen med isolering.
Var som sagt på Brl igår och har nästan bestämt mig för att det får bli sådan DYR isolering smile
Var tänkt att klä alla 4 dörrar där det ska sitta 6x9:or samt bagageluckan. Sen får man se om man får nåt mer ryck.. Men tack iaf.

Jo visst är 500 mycket pengar för en del, även för mig men om jag ska bygga lite seriöst så måste man vara medveten om att isolering inte är den största posten smile

Lycka till med bygget iaf, hoppas vi får se lite bilder också smile

Sök