vette fan riktigt om de här e rätt region inom trådarna och fråga detta gör 1 försök iaf måste fråga så
nån som har en aning om vad de skulle och kosta och ta c och ce körkorten privat?? arbetsförmedlingen tyckte att de va den största chans och få de körkoten privat än deras utbildning
så skulle vilja veta crika pris på vad de kostar eller om man skulle glömma tanken att äns ta dom?
Jag har hört ett pris på ca 15000 för c och 15000 för e..ca beror på hur duktigt man e och hur mkt man behöver köra m,m..
seriöst inte mer? iof de e 30 tusen men ändå och enligt arbetsförmedlingen lät svin dyrt iof 30 tusen e vell rätt mkt ändå men mitt b-kort kostade 15 oxå så men med min månads inkomst så har man inte råd men tack iaf
de är om de är arbetsförmedlings utbilnding för yrkeschaffis privat så kostar de som 1 b-kort om man gör allt i körskolan men me min inkomst e de ändå för mkt
Ja, får man utbildningen av arb.förmedlingen/kommunen så är det ju näst intill gratis. Då kostar studiematerialet ca 2000:-, läkarundersökning runt 200:-, lämplighetsintyg 700:-
Ja, får man utbildningen av arb.förmedlingen/kommunen så är det ju näst intill gratis. Då kostar studiematerialet ca 2000:-, läkarundersökning runt 200:-, lämplighetsintyg 700:-
du glömmde skyddskorna oxå de får man oxå skaffa sj iaf vad jag läst på internet iaf på ams hemsida
vette fan riktigt om de här e rätt region inom trådarna och fråga detta gör 1 försök iaf måste fråga så
nån som har en aning om vad de skulle och kosta och ta c och ce körkorten privat?? arbetsförmedlingen tyckte att de va den största chans och få de körkoten privat än deras utbildning
så skulle vilja veta crika pris på vad de kostar eller om man skulle glömma tanken att äns ta dom?
ha en bra dag
Den här frågan har varit upp några gånger nu. Men räkna med ca 30-40 000:- med böcker, teori och uppkörning.