vad har ni för högtalare i dörrarna sitter orginal i suger ju grymt mycket..
har en kenwood kdc w657 cd/mp3 50X4 watt
Fattar inte riktigt vad du menar men om du undrar vad man har för högtalare i sina 740 så har jag Kicker K525 i dörrarna och håller på att bygga kickpaneler med DLS U2,5, okända DLS 5,25 och Carpower 1" Tweeters.
ok tackar för de.. blir en runda ner till gamla db ljud och bild imån då...ska man köra på kenwood i högtalarna med ? nån som har några att rekomendera
ja det är oxå goterna jag har dom rekomenderade det på brl när jag var där köpt både cd/mp3 spelare bas å dörrhögtalre på än gång han gick runt å pekade vad jag skulle ha å ja la fram plånboken hehe
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
ja det är oxå goterna jag har dom rekomenderade det på brl när jag var där köpt både cd/mp3 spelare bas å dörrhögtalre på än gång han gick runt å pekade vad jag skulle ha å ja la fram plånboken hehe
trevligt sitter och kollar på dem får nog bli att man beställer...
sitter och funderar på om man skulle grejat ett par 3 vägare med och lagg då jag inte kan ha någon baslåda hund och barnvagn tar ju plats
nån som har några tips på vart man kan sätta dem eller någon smart ide
Har problem med passform.. Köpte adapterplattor men visade sig vara för 88 och uppåt inte 87 alltså... Vart ju lite drygt när jag hade nya 5.25 + diskater som skulle sättas in i dörren så passar inget...
Hur har ni som ha 87 och neråt gjort?
Edit: Bestämde mig för o göra om göra rätt i min fråga...
Här är en bild som illustrerar hur problemet ser ut... mina tillritade flikar på bilden är hur dem skulle behöva se ut "ungefär" för att passa. och ni ser ju hur dem sitter.