1921
Sök

fort körning kanske av med kortet

Pan
11 oktober 2007
Om en snutbil kmr upp snabbare än en själv är det ju klart som fan man försöker släppa om dom då! Nu när jag har läst det här och det skulle komma upp en snut bakom mig utan blåljus tänker jag inte gasa på och släppa om. Jävla maffia fasoner dom får väl inte åka snabbare än dig om dom inte ska på något larm!!

MVH

584 Inlägg
11 oktober 2007
Min tränare körde om polisen en gång när dom körde för långsamt.. Han bröt inte mot några regler men ändå stannade dom honom och han fick blåsa o dom ville kolla på körkortet.. Töntigt av poliserna att åka o sega som dom gör ibland för oftast vågar ingen köra om dom ifall dom ligger i typ 80 på 90 väg..

265 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
va jag gjorde i vänster filen ? som alla andra gjorde köde inte ens 30 över dom skrev så för jag va kaxig  å det kommer jag vara nu endå mot dom va en ful snut hora med jävla ***

nu med 470 hk

265 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
haha å plus att jag köde förbi där i dag å det va 90 å inte 70 haha vad är det för fel på dessa poliser ?  kommer köra utan kortet endå för jag anser att jag inte har gjort nått fel så jag kommer inte räkna mig som körkortlös

nu med 470 hk

Leg. Spådam
816 Inlägg
11 oktober 2007
X40Mackan skrev:
haha å plus att jag köde förbi där i dag å det va 90 å inte 70 haha vad är det för fel på dessa poliser ?  kommer köra utan kortet endå för jag anser att jag inte har gjort nått fel så jag kommer inte räkna mig som körkortlös

Spelar ingen större roll vilken körkortstatus du tycker att du har, har du ingen rosa plastbit så har du inte. Det är inte upp till var och en att tycka att den ska låtsas ha körkort eller inte. Hade det varit så hade körkort inte behövts. Om du kör utan kort hoppas jag att du åker dit dagligen.
Och ärligt, är du så dum att du accelererar för att släppa förbi en radiobil som inte är på utryckning så får du fan skylla dig själv.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

265 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
haha va då varför inte köra utan kortet ? jag har ju klarat det engång ska jag vara sämre på att köra då eller  ?  för ett litet misstag å dom ska ta kortet haha okey ta det så ska jag köra vilket fall saken är att jag blir av med jobbet så det är bara å köra å va tyst vem fan vill leva som en lodis utan jobb tigga pengar av sina föräldrar.. du kanste skulle gjort det meninte jag kan inte leva på andra

nu med 470 hk

1 418 Inlägg
11 oktober 2007
Children-Of-Bodom skrev:
så man bäddar får man ligga. Åk till tyskland eller 401 om du vill köra snabbt lagligt

Ja får han frågade verkligen vart han fick köra för fort? 401? är det nån ny väg med fri fart? för mig veterligen så kör man 402 meter om det var det du syftade på..

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

863 Inlägg
11 oktober 2007
Ofta kan man ju få behålla kortet om man behöver de i jobbet ju!
Du skulle ha skrivit de till dom!
De fick farsan när han fick tredje "pricken"!

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

265 Inlägg
11 oktober 2007
Trådstartare
joo jag  skrev det är byggnads plåtslagare å kör service så behöver det som faaan verkligen  finns inte många plåtisar tongue

nu med 470 hk

Sök