3455
Sök

Vart finns dom snyggaste kläderna...?

406 Inlägg
5 november 2007
maniac_man84 skrev:
Precis....vart kan man hitta dom snyggaste kläderna??

Dels sitter de på dig som ska bära kläderna ;D bara för de är snygga plagg behöver de inte passa ihop =P osv... Åkt till STHLM typ Nk, åhlens, nittigritty gateone osv big_smile annars i örebro har du ju lite vanligare kläder för oss dödliga med hehe.. Debut, Stil, johnells, ingmars och så smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

3 113 Inlägg
5 november 2007
Myrorna? wink haha..

jag kan glatt rekommendera www.stayhard.se

Semper Fi

OEM <3
6 957 Inlägg
5 november 2007
__Marcus skrev:
MilleN skrev:
www.ridestore.se

..samt http://www.fuckyeah.se/ levererar till min adress.

Såg ett fint märke vid namn "Hustler", ska nog beställa en sån t-shirt nästa månad tongue

OEM <3

1 661 Inlägg
5 november 2007
Har en sån tjocktröja köpt på Cubus. Som det står Hustler på alltså smile

OEM <3
6 957 Inlägg
5 november 2007
Sexyicecube skrev:
Har en sån tjocktröja köpt på Cubus. Som det står Hustler på alltså smile

Är den "äkta" då?
Fan dom kläderna va inte billiga hmm

OEM <3

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
6 november 2007
Sir_x skrev:
Varför denna häxjakt på Maizer? Jaga mig med för jag fan precis samma åsikt i denna frågan.

Hm, varför denna häxjakt på mig kan man väl snarare fråga sig, du kan ju alltid ta dig en titt på Maizers notis eller vad fan det heter.

Jag skrev ju att folk får ha på sig precis vad dem vill, det är mera Maizer som säger att man inte får det.

Märkeskläder eller inte.

Jag har båda liksom.

I do it my way

169 Inlägg
6 november 2007
Jag köper mina kläder på Gekås ja billiga snygga håller modet och man kan köpa 3-4 byxor för samma pris som dem skulle kostat på ex MQ eller liknade kalla mig fattig och looser för att gekås har ett dåligt rykte men deras grejjer dem har nu är riktigt bra många kända och fina märken ex dockers byxor för 129 kr

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
6 november 2007
Legolol skrev:
Jag köper mina kläder på Gekås ja billiga snygga håller modet och man kan köpa 3-4 byxor för samma pris som dem skulle kostat på ex MQ eller liknade kalla mig fattig och looser för att gekås har ett dåligt rykte men deras grejjer dem har nu är riktigt bra många kända och fina märken ex dockers byxor för 129 kr

Hade jag också gjort sist när jag var där om jag hade hittat något men på kärringavdelningen (vet inte om du är gubbe eller kärring iofs =P ) så gick det ju för fan inte att vara. Galna kärringar åt alla håll som  slet i kläderna. Ha ha!

Billigt och bra annars smile

I do it my way

Sök