2974
Sök

Nån som testat biltemas "basrör"?

51 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
Nån som har testat den, är den bra?, jag vet man ska inte förvänta sig nåt värsting ljud, men det funkar väl för "hobby dunkarn" tills man har fått ihop lite mera? bara den uppfyller sin funktion som bas. så är jag nöjder. big_smile
http://www.biltema.se/products/product. … emId=78516
Senast redigerat av Blazter_6 (15 januari 2006)

30 Inlägg
15 januari 2006
Blazter_6 skrev:
Nån som har testat den, är den bra?, jag vet man ska inte förvänta sig nåt värsting ljud, men det funkar väl för "hobby dunkarn" tills man har fått ihop lite mera? bara den uppfyller sin funktion som bas. så är jag nöjder. big_smile
http://www.biltema.se/products/product. … emId=78516

Skoj med en bas som spelar upp till 6kHz smile

51 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
okej?, kan inget om sånt där, så där för jag frågar här tongue

21 761 Inlägg
15 januari 2006
Den har ju åtminstone ett eget slutsteg så då slipper du köpa ett steg.
Jag tror inte att det dunkar så mycket men tills du har fixat bättre grejor så duger det väl.

51 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Den har ju åtminstone ett eget slutsteg så då slipper du köpa ett steg.
Jag tror inte att det dunkar så mycket men tills du har fixat bättre grejor så duger det väl.

Åhh fan, har den? hade jag inte en anning om! yikes

21 761 Inlägg
15 januari 2006
Nuuu blev jag osäker, hoppas att jag inte ljög för dig. De brukar ha egen förstärkare, hör med Biltema innan du köper. Om du nu köper. Om jag ljög så får du skälla ut mig.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
15 januari 2006
Jag måste säga, att jag är inte alls säker på att det är inbyggd förstärkare där tongue
Men hör med Biltema innan du köper smile

184 Inlägg
15 januari 2006
Varför inte köpa GAS Tube på BRL?  Så har du inbyggtslutsteg i det är ju bara 200 kr dyrare och känns lite stabilare en biltema!

51 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
djRob skrev:
Varför inte köpa GAS Tube på BRL?  Så har du inbyggtslutsteg i det är ju bara 200 kr dyrare och känns lite stabilare en biltema!

okej, den verkar ju vara rätt schysst med, med inbyggt slutsteg så kan det ju vara värt att satsa på Gas tuben tongue

såg att dom hade en baslåda låda också för samma pris. så vad bör jag satsa på för bäst ljud, låda eller rör? roll
Senast redigerat av Blazter_6 (15 januari 2006)

Hewi
571 Inlägg
15 januari 2006
Baslådan med GAS 8":are och inbyggt steg sälje/sålde dom på BRL i Barkarby för 498kr nyligen!

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

781 Inlägg
16 januari 2006
eller kan du köpa en gas 10" bas med låda för ca 500 kr ny på brl.. är övertygad den spelar bättre än biltema basen..

och är billigare..

tror inte den basröret på biltema har inbyggd förstäkare. för då hade de ståt.

Solfilmsmontör
947 Inlägg
16 januari 2006
Bästa hade ju nog varit o sparat ihop pengar istället o köpt nått riktigt ist för att lägga pengar på biltema grejor. Tror ju dock inte att Biltemas ljud grejor är så värst stabila. Men som sagt det är ju upp till var och en vad de vill göra...

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Sök