3372
Sök

Måste ge beröm till alla här!

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
30 november 2007
Trådstartare
Alltså jag måste bara säga att alla här på Garaget.org som ja har stött på och nog många mer är så trevliga o hjälpsamma !!

Har varit medlem på vissa märkesberoende forum skall inte säga vilka
MEN däre har alla samma modell eller märke på bil o  det är hopplöst o prata med dom för antingen kan dom mera eller så är dom sånna ren odlade förståsigpåare eller besserwissrar

Här  har alla olika märken olika bilar. olika intressen jag tex gillar trimmning styling. andra gillar styling o putts andra custom o ALLA!!  (ja stött på) har varit supertrevliga o hjälpsamma på alla sett . jag e ny i biltrimmning men jag har fått många bra tipps  av många här på garaget ..  så tack för infon

Mvh// Okim // Jocke

44 Inlägg
1 december 2007
Det du försöker säga är att medelåldern här är 18 år. De bilmärkessidor jag hänger på är riktigt bra och jag får alltid mycket bra hjälp där... Dock så tycker jag om att titta på bilar så jag hänger en hel del här också.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
gunsnroses skrev:
Det du försöker säga är att medelåldern här är 18 år. De bilmärkessidor jag hänger på är riktigt bra och jag får alltid mycket bra hjälp där... Dock så tycker jag om att titta på bilar så jag hänger en hel del här också.

Nej jag försöker inte att säga att folk här  är 18 år o kåta på bil...
jag säger att alla ja träffat på här e trevliga o kan  oftast sin sak när man frågar dom

jag e medlem på  en annan sida med o dom där i mycket kunniga dom med

men vissa OBSERVERA !! (vissa) märkesberoendesidor tror dom ägen en ferarri när det själva verket är en halvt som halft  budgetstylad ******

Mvh// Okim // Jocke

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
1 december 2007
Okim skrev:
men vissa OBSERVERA !! (vissa) märkesberoendesidor tror dom ägen en ferarri när det själva verket är en halvt som halft  budgetstylad ******

Tänkte du på autopower?
Flesta där lever i sin egna lilla bubbla även om det är en bra sida överlag tongue

Gillar Gorg också faktiskt smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Okim skrev:

Tänkte du på autopower?
Flesta där lever i sin egna lilla bubbla även om det är en bra sida överlag tongue

Gillar Gorg också faktiskt smile

Autopower har ja varit medlem på smile men  ja säger inget  så håller ja  det lite neutralt mellen klubbarna smile

men ja vissa lever i sin egna lilla värd

Mvh// Okim // Jocke

Miklen
1 december 2007
Gorg är det enda ja e kvar på nu... här är dom flesta trevliga även om vissa kan va lite impulsiva i sitt skrivande ibland inkl mej.. Men för övrigt.. moderatorer är toppen..för att inte tala om chrizz..får alltid respons om man har frågor osv osv..så all cred till er som engagerar er här..

Ja skäms inte å säga över att jag HATAR autopower.. javisst det finns mycke information där ingen tvekan.. Men dom som styr sidan är ju helt beng x 20 .. För att inte tala om dom original inbitna neonhatarna som hatar styling å köper bultar för 10000kr för att byta.. allså ja respekterar när folk säger va dom tycker men det får ju inte gå till överdrift.. Ja minns att ja starta en tråd om lite elektronik innefattande neon å ja blev kallad fjortis å dum i huvudet.. osv..slutade me att dom stängde av mig.. vilket tyder på rejält patetiska moderatorer.. blir bara svart i ögonen när ja tänker på d jävla skitstället..å DET STÅR JA FÖR..
Senast redigerat av Miklen (1 december 2007)

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
1 december 2007
Miklen skrev:
För att inte tala om dom original inbitna neonhatarna som hatar styling å köper bultar för 10000kr för att byta.. allså ja respekterar när folk säger va dom tycker men det får ju inte gå till överdrift.. Ja minns att ja starta en tråd om lite elektronik innefattande neon å ja blev kallad fjortis å dum i huvudet..

Men neon är väl fjortis? wink

Nej, jag är där själv och förstår dig till viss del.
Dock är jag den som hellre köper bulten på bmw/autoexperten än biltema, som exempel.
När det gäller alla tekniska frågor hamnar de där, hellre än här.. mest av den anledningen att det bara kretsar kring bmw där och inget annat.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

9 108 Inlägg
1 december 2007
Har jag något problem med Opeln frågar jag nog hellre på Opel Sport Club för där är alla galet insatta i det tekniska, här är det lite mer socialt. Jag var även med och startade Streetcars.se och är fortfarande aktiv i Crew men i väntan på att den sidan ska uppdateras har den dött ut lite, dessutom får man ju sitta här i flera timmar om dagen och moderera så man har inte mycket tid över till andra forum wink

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
1 december 2007
Trådstartare
jag kan dra ett exempel jag med då...

var medlem på en sida...  allt okej  tills den dagen kom när ja ställde en fråga till en moderator o fråga hur det kommer sig att jag helt plötsligt blev avstängd från att göra reklam för en grej men dagen innan fick göra hur mycket reklam som hellst.... det resultera till att jag blev av med massa knder som ja lovat skulle få  o det blir juh inte bra i längden.. plus att jag blev kallad för lögnare o inte kunde nått o blev avstängd på forumet o  dessturom så var ja tydligen inkompetent o barnslig  och kunde roa mig  med mina leksaksbilar nån annanstanns

förbannad ja var...

Mvh// Okim // Jocke

3 121 Inlägg
1 december 2007
Miklen; Vi i Zäta gänget är fler moddare än orginalgalningar snart men på AP i allmänhet är det ganska mycket orginalfrälsta. Dock är det ett forum där folk är oerhört kompetenta, så har jag en teknisk fråga hamnar den där. Synd att du blev så dåligt bemött, alla måste ju få göra vad man vill med sin bil.

Jag tycker gorgs forum är betydligt bättre nu än för några år sen, men ibland är det lite råa tongångar och påhopp, men det är klart medelåldern här är ju rätt mycket lägre. smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 december 2007
gunsnroses skrev:

Medelåldern på stylade bilars ägare är 18år wink

Bmw osv..

192 Inlägg
1 december 2007
MilleN skrev:
Har jag något problem med Opeln frågar jag nog hellre på Opel Sport Club för där är alla galet insatta i det tekniska, här är det lite mer socialt. Jag var även med och startade Streetcars.se och är fortfarande aktiv i Crew men i väntan på att den sidan ska uppdateras har den dött ut lite, dessutom får man ju sitta här i flera timmar om dagen och moderera så man har inte mycket tid över till andra forum wink

jo det e många på OSC som kan sina oplar utan och innan,,, hehe

//// Tommie

Sök