3360
Sök

bygga ljud, bmw e36 cabrio.

firefighter
85 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
ska uppgradera ljudet i min bmw 325 cab men behöver tips på hur jag ska göra. finns ju inte jättemycket att bygga i. vill ju gärna ha lite bas också. svårt, jag vet men det borde gå på nåt sätt. snälla hjälp mig. måste ha lite tips och ideér.
mvh kristoffer

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
3 januari 2008
Kolla med Tony på Ljudbyggaren i Helsingborg, han har lite partytrix till din bil.....www.ljudbyggaren.se hälsa från mig.....

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

Tyskstuk.se
630 Inlägg
3 januari 2008
Det hade säkert funkat bra med en bas i handsfacket på din smile

firefighter
85 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
tack så mkt. ska kolla ljudbyggaren.

och angående handskfacket så har jag funderat på det också. dock så är jag rädd föratt det ska vibrera för mycket. väldigt mycket elektronik vid instrumenteringen ju.
tack för svaren iaf. mvh

126 Inlägg
3 januari 2008
Jag byggde en sluten låda med dubbla 10" som gick in precis under cab-lådan i skuffen. sen monterade jag bort skidsäcken och kudden i mitten bak.... spelade bra med taket uppe men öppet är det galet svårt att få något direkt tryck.
Högtalarna som sitter i sidorna bak  är 5.25" och dit kan du ju montera något trevligt kit.

samma storlek på fram högtalarna men om man tar upp hålet lite och lägger en distans får du lätt in 6.5" högtalare.

Lycka till

firefighter
85 Inlägg
3 januari 2008
Trådstartare
tackar för förslagen. har funderat på 10"are åxå och det lutar väl åt det hållet. mvh

Sök