Något jag tycker är märkligt är; du skrev att ni tog över i januari, hur kan det då redan ha hunnit få dåligt rykte. Det är väl så att det dåliga ryktet hänger kvar sedan dem gamla ägarna. Jag tror inte ni har fått dåligt rykte på sjutton dagar för då är det skadal. M.a.o så är det väl det gamla speedart de har gnällt om eller?
Jag anser att du gjorde bort dig helt och hållet när du skrev ditt första inlägg.
Något i stil med; Hej jag heter Tobias och jag har f.o.m januari tagit över "Speedart" och det ska nu bli ordning och reda på detta företaget etc. etc.
Jag har själv ett It-café som hade riktigt dåligt rykte när jag tog över det. De förra ägarna hade sålt både sprit och knark till småbarn, jag har inte skällt på alla föräldrar som snackar skit om oss. Jag har däremot bjudit in alla föräldrar och byggt upp en relation med alla som kan tänkas bidra med något gott, eller för den delen kunnat skita ner vårt rykte.
Det fungerar inte att komma in hit med den attityden du hade, det är bättre att du försöker med ett vänligt och seriöst bemötande att fånga vår uppmärksamhet och prata gott om de nya tiderna för Speedart.
Senast redigerat av NoXXaN (18 januari 2008)
Om du drömmer om att besegra mig är det bäst att du ber om ursäkt när du vaknar