2738
Sök

Förtroende Speedart?

96 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
Speedart1 skrev:
URC skrev:
Jag tänker absolut inte döma er på  "Speedarts" förren jag själv har beställt nått.
Tror nog att servicen lär vara på top för att motbevisa allt negativt.

Eller har jag fel "speedart1" wink

Du har så rätt.. får ju inte göra reklam men levererat på 24 timmar inom 30 mils radie endast mil peng ganska bra deal tycker jag OM det finns i lager vill säga.

Bortsätt från allt annat än den här tråden tycker jag som många andra att du gör ett orseriöst intryck. Om du med din användare ska representera ditt företag har du misslyckats med att göra ett professionellt intryck. Nya ägare, nytt namn whatever, du har gjort ett dålig intryck med dina oigenomtänkta halvanklagande inlägg.

Om jag råkar köpa något av dig i framtiden är de för att jag bor så nära. Jag vill igentligen inte håna lr skälla på dig, men det här är ett faktum. Det borde du förstå då jag är en i mängden som skriver det. För dig o ditt företags bästa, ändra namn och byt attityd så ingen förknippar dig med Speedarts mer tongue Ärligt.

Förövrigt förstår jag inte varför folk startar nya biltrim/stylingfirmor hela tiden, vad jag hört är de tung konkurans och de slutar med att alla säljer skitgrejor till låglågpriser. För de andra överlever inte, finns ju säkert 30-40 nya företag i sverige som säljer bilstyling.
Jag fattart inte.

Du kanske har rätt men vad det gäller attidy så driver ju inte du företag så vitt jag vet.
Ganska trött på folk som pratar illa om någon dom inte ens träffat,pratat.beställt av hoppas du/ni förstår mig rätt man ska inte behöva ändra namn.(säger dock inte att vi inte kommer göra så)
men det finns såååå många saker man måste tänka på när man drar igång. men folk förstår TYVÄRR inte det.

El/automations- ingenjör
112 Inlägg
18 januari 2008
Något jag tycker är märkligt är; du skrev att ni tog över i januari, hur kan det då redan ha hunnit få dåligt rykte. Det är väl så att det dåliga ryktet hänger kvar sedan dem gamla ägarna. Jag tror inte ni har fått dåligt rykte på sjutton dagar för då är det skadal. M.a.o så är det väl det gamla speedart de har gnällt om eller?

Jag anser att du gjorde bort dig helt och hållet när du skrev ditt första inlägg.

Något i stil med; Hej jag heter Tobias och jag har f.o.m januari tagit över "Speedart" och det ska nu bli ordning och reda på detta företaget etc. etc.

Jag har själv ett It-café som hade riktigt dåligt rykte när jag tog över det. De förra ägarna hade sålt både sprit och knark till småbarn, jag har inte skällt på alla föräldrar som snackar skit om oss. Jag har däremot bjudit in alla föräldrar och byggt upp en relation med alla som kan tänkas bidra med något gott, eller för den delen kunnat skita ner vårt rykte.

Det fungerar inte att komma in hit med den attityden du hade, det är bättre att du försöker med ett vänligt och seriöst bemötande att fånga vår uppmärksamhet och prata gott om de nya tiderna för Speedart.
Senast redigerat av NoXXaN (18 januari 2008)

Om du drömmer om att besegra mig är det bäst att du ber om ursäkt när du vaknar

592 Inlägg
18 januari 2008
Sjäv skulle jag inte ha upp hemsidan före allt är klart, och verkligen satsa på en ordentlig sida för den som finns nu ser ju ganska oseriös ut, plus att layouten inte är den finaste. Sen om ni är nya ägare skulle ni bytt namn på företaget före ni gick ut med att ni är nya ägare. Sen hoppas jag att ni är seriösare än de förra ägarna, äger själv ett företag här i Finland som säljer styling, billjud m.m. och hade för ca. ett år sedan på gång att bli återförsäljare åt Speedart när de förra ägarna hade det, men det blev ingen av det p.g.a att vi tyckte ägarna var oseriösa. Och gnäll heller inte som t.ex. på att det är mycket att göra och liknande för det blir bara värre av det, det är du som ha startat det så det är dina problem, synd men sant.
Lycka till i allafall!

2much.fi
Accessories for your DSLR

kevlar_soul
18 januari 2008
Speedart - Sluta föra disskussion fram och tillbaka huruvida vi "kunder" upplever ditt företag. Ta tag i saker och ting istället. Byt namn, byt hemsida helt. Sedan börjar du sakta bygga upp ett nytt ansikte utåt. Som det är nu känns det mest som om det är de gamla ägarna som försöker (på ett rätt så desperat sätt dessutom) få nytt förtroende..

Skaffa en affärsidé, skriv en seriös utläggning om företaget, fixa en bra kundsupport över mail och telefon. Anställ en kompis som kan sköta mailsupporten mot en slant. Börja göra reklam. Inte genom dumma forumstrådar utan seriös reklam genom banners etc. Varför inte erbjuda oss garaget folk ett fint gruppköp! Då har du verkligen en ypperlig möjlighet att visa företagets bästa vad gäller servicekänsla och leverans!

2 014 Inlägg
18 januari 2008
Låser här nu.

Oavsett innehållet i tråden så syftar den helt eller delvis till att dra uppmärksamhet till företaget och därmed generera potentiella kunder för affärsverksamheten. Detta ses därför som marknadsföring.

Inga fler trådar om Speedart, nästa tråd du startar om det ämnet kommer att innebära en varning.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök