3090
Sök

xbox360 online

198 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Tänkte höra om någon lirar  cod 4 online?
Har problem med anslutningen till xbox live, någon som har förslag på varför jag inte hittar någon ip adress?

Vw trimmare
2 995 Inlägg
13 januari 2008
har också lite strul men det verkar som det är just cod 4 som strular för mig...

Starta om modem/Hub det är standard för att rätta till sådana fel...
får du ändå ingen ip-adress har du fel nätverksinställningar prova direkt koppla med modemet och se till att ha på "Automatisk ip"

198 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
har också lite strul men det verkar som det är just cod 4 som strular för mig...

får du ändå ingen ip-adress har du fel nätverksinställningar prova direkt koppla med modemet och se till att ha på "Automatisk ip"

Byter nätverkskabel mellan data o xbox, tex när jag ska lira xbox så sätter jag in den rakt i modemet då funkar det inte. sen byter jag tillbaka till datorns nätverkskabel och då funkar internet som vanligt på datorn. skit skumt

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 januari 2008
jag spelar cod4 smile och det funkar kanon aldrig haft någora probs

Vw trimmare
2 995 Inlägg
14 januari 2008
Golf3 skrev:
MeloveGolf skrev:

Byter nätverkskabel mellan data o xbox, tex när jag ska lira xbox så sätter jag in den rakt i modemet då funkar det inte. sen byter jag tillbaka till datorns nätverkskabel och då funkar internet som vanligt på datorn. skit skumt

Har du Telia? jag kan spela men oftast kan den inte connecta pga av min download som felar på 1.88mb har 2mb får max 0.12 i download...ryktas om att deras nya inloggningsteknik och omstrukturering har förstört för många finns även påstående om att dom stoppat "downloads" senaste månaden är mitt nedladdnings rekord 3kb/s känns som att sitta på 56kb/s...

paparazzi
349 Inlägg
23 januari 2008
Xbox Live har överlag krånglat under jul å nyår.. 

spelar COD4 på live ja me smile heter Erik Nygren på live tror ja.. lägg till mig big_smile

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.

Kockafan
224 Inlägg
23 januari 2008
köpte ett Xbox i förgår.. men jag har bara ett spel just nu Gears of war lr nått heter de.. har ni några förslag på andra bra spel.. spelade cod 4 på Ps3 på nätet o de va as ballt e det lika dant på Xbox? smile

Kocken

Neerd
1 596 Inlägg
23 januari 2008
linusgrabo skrev:
köpte ett Xbox i förgår.. men jag har bara ett spel just nu Gears of war lr nått heter de.. har ni några förslag på andra bra spel.. spelade cod 4 på Ps3 på nätet o de va as ballt e det lika dant på Xbox? smile

asassins creed, forza 2, pro street, guitar hero 3

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
24 januari 2008
Rainbow Six vegas såklart wink billigt o kul i coop! Liksom Ghost recon 2, saints row typ gta liknande, pgr4, alla billiga spel, men ändå roliga

Sök