3431
Sök

Camaro SS-bygget

custompainter
120 Inlägg
13 oktober 2007
#21
jag tycker helt klart du ska motivlacka den vad skulle se bättre ut än en riktig muskelbil svart med eld kan det bli mer klockrent mvh Tom www.wickedpaint.se

http://www.garaget.org/gallery/archive/40061/170012_gpslof.jpg


custompainter
120 Inlägg
13 oktober 2007
#22
kunde kanske lagt ner mer energi i photoshop he he men men .....kan fixa det till dig om det verkar intressant


152 Inlägg
13 oktober 2007
#23
Turbo innebär annat avgas,div ölje ledningar,värmeproblem i motorrummet kanske trångt åxå?
Remdrivet innebär påfrest på veven,och service och underhåll oftare kanske lika trångt?
Bara att välja vilket som passar bäst där. Blir lite olika karaktär på motorn åxå,så man kanske ska fundera på hur mycket mos man vill ha och när det ska komma. Sen låter bägge alternativen rätt gött....

Att trimma en motor är lätt-att få den att hålla är svårare.Att börja i rätt ände är det tråkigaste....
Intag av kubiktum kan leda till livslångt beroende!

4 682 Inlägg
13 oktober 2007
#24
roligt me ett jänke bils projekt! ja tycker du ska köra på dom svarta kolfiberljusen.

Camaro The Legend Of Muscle Cars
148 Inlägg
13 november 2007
#25
turbo/kompressor e ju v8 kompresson drar där den ska i botten.. åh bilen ska besiktas me kompresson bara lossa 4st skryv ta bort på me ett lufft filter klar för besiktning.. istället för ligga byta gren rör åh halva avgassystemet.. åh mja kompressor e mycke mannligare ljud v8 kompressor kina bil turbo wink


Meister
6 763 Inlägg
26 januari 2008
#26
Olss skrev:
turbo/kompressor e ju v8 kompresson drar där den ska i botten.. åh bilen ska besiktas me kompresson bara lossa 4st skryv ta bort på me ett lufft filter klar för besiktning.. istället för ligga byta gren rör åh halva avgassystemet.. åh mja kompressor e mycke mannligare ljud v8 kompressor kina bil turbo wink

Du har ju redan på botten med  en v8:a. Då kán man ju köra på turbo för att få fart på skiten sen big_smile



Sök