3020
Sök

vita blinkers lagligt?

49 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
är det lagligt att köra med vita blinkers?

49 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
jag har vita sido blinkers är det lagligt ?där bak är dom gula

9 108 Inlägg
11 februari 2008
Om dom blinkar gult är det lagligt, alltså får du köpa gula glödlampor också.

49 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
annars olagligt att köra med dom om man inte har gula glödlampor?

1 878 Inlägg
11 februari 2008
jepp, blinkar dem orange/gula så är det lagligt.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
blinkar dom gult eller oranget så är det lagligt. fast på en del gamla bilar kan det få blinka vitt det beror på när dom vart reggade

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 878 Inlägg
11 februari 2008
seffo skrev:

japp. då kommer farbror blå.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
seffo skrev:

exakt oranget kan du också köra med

399 Inlägg
11 februari 2008
Farbror blå har inte kommit te mig än. har inte orkat sätta i orange lampor än tongue

VOLVO for life

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
Klaesson skrev:
Farbror blå har inte kommit te mig än. har inte orkat sätta i orange lampor än tongue

tänk om det sitter en liten polis  här på garaget

Thorssa
11 februari 2008
ironhead skrev:
Klaesson skrev:

tänk om det sitter en liten polis  här på garaget

Inte alls omöjligt faktiskt. På zatzy.com har de en polisräknare på förstasidan. Funkar väl på nåt vis att den ser när ett IP-nummer tillhör en polisbyggnad, nåt sånt tror jag. Den är iaf uppe i över 4000 besök!

8 156 Inlägg
11 februari 2008
Klaesson, tar och lägger in en liten notering om att du kör med olagliga vita blinkers i vårat bilregister.
/Polisen (Phaetoon)

Eller inte. Jag är inte polis. Misstänker att dom flesta poliser som hänger här på Gorg är ganska så trevliga av sig wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
11 februari 2008
Glasen bör väl vara E-märkta me, om man ska vara petig, vilket dom kan va på besiktningen;)

V8 - 4 Life

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
Phaetoon skrev:
Klaesson, tar och lägger in en liten notering om att du kör med olagliga vita blinkers i vårat bilregister.
/Polisen (Phaetoon)

Eller inte. Jag är inte polis. Misstänker att dom flesta poliser som hänger här på Gorg är ganska så trevliga av sig wink

ja det tror jag också hehe skulle vara intressant det är nå polisar som sitter här på gorg. tänk  er gorgdekaler på dom lokala polisbilarna hehe

Forummoderator
26 351 Inlägg
11 februari 2008
ironhead skrev:
Phaetoon skrev:
/Polisen (Phaetoon)

ja det tror jag också hehe skulle vara intressant det är nå polisar som sitter här på gorg. tänk  er gorgdekaler på dom lokala polisbilarna hehe

Om Chrizz sponsrar mig med garaget-dekaler så ska ni se på sjutton om inte en eller
annan polisbil har dekaler lite här och där...ny tävlingside på gång kanske? smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
AirOne skrev:
ironhead skrev:
Phaetoon skrev:
/Polisen (Phaetoon)

Om Chrizz sponsrar mig med garaget-dekaler så ska ni se på sjutton om inte en eller
annan polisbil har dekaler lite här och där...ny tävlingside på gång kanske? smile

hehe ja varför inte hehe får jag en 100 dekaler så där hehe

Sök