3943
Sök

Två 08-citat :)

Norrlänning
1 453 Inlägg
13 februari 2008
Maizer skrev:
Ni som lämnat civilisationen och åkt till norrland(norr om uppsala) kan väl dra några roliga om de häftiga skotrgrabbarna med baksnus och häng? Måste väl finnas en hel del!

joovars ! vi som lämnat fjollträsk menar du ? wink haha, älskar de uttrycket.

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
14 februari 2008
angående mack grejer så va de en som hade ringt till hydro där ja proar så skulle han byt motorolja men "råkat" tapa ur v-låds oljan o hält i mer motor olja o kollat stickan o den va skyhög o undrade va problemet va ?!?!?! skapligt mekarkunnig kille elr?  Mvh Bill

Maizer
14 februari 2008
Ja fjollträsk ja...  Så taffligt

25 Inlägg
14 februari 2008
Stackars de barn som föds i år.. Dom blir ju 08:r

Trucker
234 Inlägg
14 februari 2008
En kompis jobbade i somras på en reservdelsbutik och en gubbe kom in och skulle köpa ett bilbatteri men tyckte de var för dyra så han köpte ett fritidsbatteri istället.
Så kom han tillbaka nästa dag och skällde att batteriet inte var laddat för han fick inte igång bilen med startkablar från fritidsbatterirt och han hade bärgats hem. De kollade på batteriet och då hade gubben inte tagit bort skyddet som sitter för polerna big_smile

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det

3 714 Inlägg
14 februari 2008
_SpoRRen_ skrev:
Stackars de barn som föds i år.. Dom blir ju 08:r

HAHA:lol:lol

så sant....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Rylander
14 februari 2008
Lincoln skrev:
En kompis jobbade i somras på en reservdelsbutik och en gubbe kom in och skulle köpa ett bilbatteri men tyckte de var för dyra så han köpte ett fritidsbatteri istället.
Så kom han tillbaka nästa dag och skällde att batteriet inte var laddat för han fick inte igång bilen med startkablar från fritidsbatterirt och han hade bärgats hem. De kollade på batteriet och då hade gubben inte tagit bort skyddet som sitter för polerna big_smile

haha lol

The one and only
1 091 Inlägg
14 februari 2008
Bill_Bull skrev:
angående mack grejer så va de en som hade ringt till hydro där ja proar så skulle han byt motorolja men "råkat" tapa ur v-låds oljan o hält i mer motor olja o kollat stickan o den va skyhög o undrade va problemet va ?!?!?! skapligt mekarkunnig kille elr?  Mvh Bill

HAHAHA Han verka ha full koll på grejerna tongue

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

470 Inlägg
14 februari 2008
Shit jag som skall upp till 08 Stockholm imorgon till på måndag pallar man så många dagar där wink

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

385 Inlägg
14 februari 2008
Hahaha nice tråd! tongue Måste bara tipsa om en hemsida där det finns en massa liknande grejer: http://www.tjuvlyssnat.se/
Riktigt skoj!

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
14 februari 2008
KG skrev:
Hahaha nice tråd! tongue Måste bara tipsa om en hemsida där det finns en massa liknande grejer: http://www.tjuvlyssnat.se/
Riktigt skoj!

Tack för den, skrattade så ja trodde ja skulle dö lol  Hur dum får man bli egentligen yikes

Det visar alltså på att dom är lite efter där uppe
Dalängskolan, Lidköping

Två tjejer ~14 sitter i korridoren och pratar om det nationella prov som dom ska ha senare under dagen.
Tjej 1: Men om det börjar halv ett här, då skulle jag ju kunna ringa till någon i Kiruna och säga alla svaren!
Tjej 2: Men alla har ju proven samtidigt?!
Tjej 1: Jaa, men du får ju tänka på tidsskillnaden! Om vi börjar med våra prov här klockan halv ett, då är ju klockan bara typ elva i Kiruna, så då kan jag ju ringa någon i Kiruna och säga alla frågorna.
Tjej 2: Jaa, fy fan vad smart! Men du känner väl ingen i Kiruna?
Tjej 1 (smått besviken): Neej, just det…

Publicerat den 7 februari, 2008 kl. 02:31 under Södra Sverige, Fjortisar av Damon
Kommentarer: 129 - Skicka till en vän
Senast redigerat av TobbeE_87 (14 februari 2008)

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
14 februari 2008
Volvo Knugen skrev:
Bill_Bull skrev:

HAHAHA Han verka ha full koll på grejerna tongue

ajjemän smile

Sök