3061
Sök

Hur vet man om kamremen gått av? [Avklarad] Ny byter vi koppling istället!

415 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
200kr skulle jag få betala för en koppling till min bedford big_smile YES det var billigt det.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
11 mars 2008
det är lagom pengar smile

lägg upp lite bilder på den då de är ganska fräcka smile

415 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
det är lagom pengar smile

lägg upp lite bilder på den då de är ganska fräcka smile

Bilder på Bedforden eller på Kopplingen hmm
Annars så har jag bilder på Bedforden inne i mitt galleri

493 Inlägg
12 mars 2008
The_Mechanic skrev:
944red skrev:
öpnna oljelocket och be någon köra på
starten, rör inte kamaxlen sig har remmen gått av

på 240 kan man göra så men inte på många andra bilar för då får du banan ventiler och de vill man inte ha idagens läge.., men de du kan göra är att antingen ta ett spärrskaft me hylsa på veven o prova dra fram o tillbaka rör sig kammen då så har den inte gått av, men är den stilla så är den ju naturligtvis av, annars är de bara till o lossa på kamrems kåpan o kika där under

PS. vet ej hur de ser ut på en bedford DS.

det går på 740 med big_smile gick av för min granne och han köpte ny rem satte dit gick som alldrig förr tongue

551 Inlägg
13 mars 2008
Euroman skrev:
The_Mechanic skrev:
944red skrev:
öpnna oljelocket och be någon köra på
starten, rör inte kamaxlen sig har remmen gått av

på 240 kan man göra så men inte på många andra bilar för då får du banan ventiler och de vill man inte ha idagens läge.., men de du kan göra är att antingen ta ett spärrskaft me hylsa på veven o prova dra fram o tillbaka rör sig kammen då så har den inte gått av, men är den stilla så är den ju naturligtvis av, annars är de bara till o lossa på kamrems kåpan o kika där under

PS. vet ej hur de ser ut på en bedford DS.

det går på 740 med big_smile gick av för min granne och han köpte ny rem satte dit gick som alldrig förr tongue

mm det e ju samma motor smile

You can't B serious, oh K

Sök