3111
Sök

Nissan 200sx S13 -89 , BEHÖVER HJÄLP

14 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Hej! Jag köpte mig nyrligen en Nissan 200SX S13 ifrån 89e som jag började köra hem ifrån örebro tills efter 2 - 3 mil då jag tänkte visa gamlingen i bilen framför hur det skulle gå till, så jag växlade då ner till 3an efter att ha legat i hundra och bottade mätarn. Under den tiden ska en slang ifrån kylarn släppt som går in i motorn och allt vatten ska ha försvunnit. Jag såg det och stannade direkt in till kanten. Undrade vad som var fel och hittade slangen som släppt. Satte på slangen, fyllde återigen upp med vatten & nu vill bilen koka hela tiden. Jag körde idag bilen till verkstaden , den gick väldigt rent , inga problem förutom att de rök vitrök ifrån avgastsystemet så jag antar att topplockspackningen lagt av och undrar vad det kostar o byta detta & om det finns någon som är skicklig på detta & hur mycket han vill ha? Med allt som behövs. DÅ menar jag BRA arbete alltså. Ska väldigt snart bli pappa och hadde tänkt ta mig till min flickvän idag men verkstaden säger sig ta 2 veckor och detta hinner jag ej då jag behöver vara min kvinna nära.  Så behöver kunna röra mig med denna bilen i både snabb fart och lägre fart.  Finns här någon som är bra på nissan 200sx och kan anta sig denna "utmaning" så betalar jag dig bra och är väldigt tacksam! Jag bor i SKARA, så fördel om du bor här inärheten såklart!
Senast redigerat av EmanuelH (30 mars 2008)

Sök