Är så att jag funderar på fälgar har nästan bestämt mig för vilka står mellan aca lux eller rs4 fälgar. Nån av dom blir det men vilken tum ska man köra på?
Kan inte bestämma mig. Det är ju sjukt snyggt me 19tum men blir inte det jobbigt att åka i bilen då? 18 är ju också snyggt men inte lika snyggt.. Men känns mer funktionsdugligt eller vad man ska säga.. Plust att 18tums däck är ju billigare än 19 också nått att tänka på.
Är bilen sänkt o så eller?? har själv 19 tummare på min sänkta 850 o komforten blir det inte stor skillnad på.. man får bara va lite noga med vart man kör:P men det är ju lite skillnad på priset på däcken men det är det värt:D hehe
Säger också 19" först var jag själv ute efter 20" men efter sett dem IRL tycker jag dem tar över för mkt i alla fall på min bil, skall ju inte se överdrivet ut bättre att dem smälter in och 19" lär sitta som en smäck
Shit va svårt det är att bestäma sig men verkar ju vara många som kör me 19" ändå och dom säger att det inte är så sjukt stor skillnad. Kanske är värt dom extra kronorna dom kostar då..