2247
Sök

Saab Styling.

25 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Är det någon som vet var jag kan få tag på Saab orginal delar. typ som areo/viggen bodykit? Eller kanske ni rekommenderar annat?

Jag har standard "look" på min saab 9-3 2.0t.

Skriv gärna vad ni har gjort med era saabar som har gjort förändringar på utseendet smile

MVH Herman

1 863 Inlägg
3 april 2008
Kolla på www.sdcc.se
Eller så kan du kolla på www.speedparts.se

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

457 Inlägg
8 april 2008
Jag har jämt och ständigt haft koll på blocket! Där köpte jag min aero front, sen hittade jag faktiskt en äkte viggen vinge på tradera! För 860kr!big_smile Nypris 4000:-

61 Inlägg
8 april 2008
Vad är det för årsmodel ??? Vad jag vet så finns det inga eftermarknads body kit till dom nyare 03- vill säga den nya modellen av 9-3.. men det finns dock saabs aero kit att köpa men det kostar 9000+... Sen är det lakering på det... och det är bara dom listerna som sitter längs ner...

25 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
larrenilsson skrev:
Vad är det för årsmodel ??? Vad jag vet så finns det inga eftermarknads body kit till dom nyare 03- vill säga den nya modellen av 9-3.. men det finns dock saabs aero kit att köpa men det kostar 9000+... Sen är det lakering på det... och det är bara dom listerna som sitter längs ner...

Jag har en sen 99. Letar för fult efter viggen/aero kit. Men jag verkar inte ha någon tur. Jo men ska den se bra ut så får man lägga ner lite kulor smile

3 390 Inlägg
9 april 2008
Kolla tyska ebay..... kanske finns något där ?  www.ebay.de

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök