3377
Sök

Garage-Musik

Adrenalinjunkie
100 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
( Vet inte riktigt om den här tråden passar här, men annars är det bara att flytta smile )

Men till ämnet, jag vet inte om jag är ensam om mitt problem men jag har extremt svårt att hitta musik som är skön att ha i garaget, det tar mig MINST en timme att hitta å bränna en cd varje gång, och inte vill jag sitta och lyssna på radio.. roll
Så därför tycker jag alla kan skriva sina favorit-låtar att ha i garaget här big_smile

HMC
Heaven MotorClub

Supraman
2 300 Inlägg
13 april 2008
Om man har möjlighet så kan man ha en laptop med trådlöst nätverk och använda den för att lyssna på streamad radio.
Bandit går mkt i garaget just nu.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
13 april 2008
bandit rock skivorna passar i garage

9 Inlägg
13 april 2008
malte x ät klockrent i garaget.. det är dom som gjort bla "pang på" som e med på nån getaway in sthlm film, "varning" e himla bra me smile sen e misfits lagom trashig punkrock som passar sig i ett garage speciellt "saturday night"

Norrlänning
643 Inlägg
13 april 2008
Själv gillar jag ju metal överallt...
men en låt jag förknippar med garage är John Farnham - You're the voice, eftersom den är i ett lastbilsgarage på nån film, har jag för mig tongue

Sök