3 september 2007
Trådstartare
Jag åkte nyss 10 mil, 5 mil bort, 5 mil hem, aja ni fattar. Hade VÄLDIGT bråttom, så det gick väll ganska fort om man säger så. Över 160, under 200, u get the picure. Undanber moralkakor, jag vet att det är fel men inte därför jag är här.
När jag hade 1 mil kvar hem lät det typ såhär "Ding dong!" och så lös det en varningstriangel och så gick oljelampan igång. Detta varade i ca 2 sek sen försvann det. Kom igen i en rondel, samma sak. Så båda gångerna kom när jag svängde fick jag känslan av. Körde 2 km utan problem, kom en kurva och jag rattade i ganska ordentligt, ding dong samma sak igen, och slocknar efter 2sek. Testade en 4:e gång, samma sak. Så är iaf ganska övertygad om att det kommer när jag svänger så det blir lite tryck.
Vad kan det vara? Pumpen på väg att kasta in handuken eller är Saab så utvecklade att den kan visa för låg oljenivå?
-