3091
Sök

Vem fan stjäler en katalysator?

Slav
1 454 Inlägg
27 april 2008
Polsk liga som var och stal på farsans jobb med. (bildemontering) koppar och kattar. men dom var avancerade för dom plockade ut platinan ut höljet och lämnade det..

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

125 Inlägg
27 april 2008
hehe vilka idioter det finns..

3 295 Inlägg
27 april 2008
var en kille p¨å jobbet som blev av med sin katalysator på sin jeep, där hade dom dragit ett rep runt den och slitit bort den från avgasystemet med hjälp av en annan bil... knasiga polacker, såg dom dra därifrån i en jävla fart..

Soubee
28 april 2008
Det finns folk till allting....

Drop Shop
926 Inlägg
28 april 2008
är väl guld eller koppar eller vad det nu är i.
Men jag hade lättt kunnat göra de. 500 spänn pant :up:
Senast redigerat av mellowd (28 april 2008)

"Ijenkligen"
786 Inlägg
28 april 2008
Trådstartare
FL3JM skrev:
Fujifilm skrev:
bygg en snap on... lägg ett rakt rör där katten ska sitta sen då de e dags för besiktning så bort me klämmor o på me katten smile då spar du en katt samt får några hästar mer när katten är nere smile

Miljövänligt och bra!
Inte för att jag har en miljövänlig bil själv, men katalysatorn tycker jag man kan behålla fan. hmm
Räcker ju med att man trycker dit katten och sätter två svetsloppor, då går det inte sno den så lätt och snabbt.

Grillen är ju däremot lite kukigare, kan ju vara lite drygt att limma fast den med PL400 och sen bryter dom sönder den bara. hmm

Grejen är ju att dom har SÅGAT av den på parkeringen, typ 2-3 meter från närmsta lägenhet hmm så några svetsloppor spelar nog ingen roll hmm

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

12 086 Inlägg
28 april 2008
MilleN skrev:
Man får lätt 500 spänn för en katt så visst ligger det pengar i det, men det är knappast värt risken med tanke på allt jäkla oväsen det för kan man tycka.

Ofan, jag har slängt minst 3 kattar =P

Vem köper skiten?

Cruel
28 april 2008
folk med deras nya hobbys smile

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
28 april 2008
JapMax skrev:
MilleN skrev:
Man får lätt 500 spänn för en katt så visst ligger det pengar i det, men det är knappast värt risken med tanke på allt jäkla oväsen det för kan man tycka.

Vem köper skiten?

Stena metal tex ?

Skrotar i allmänhet

Mvh// Okim // Jocke

5 710 Inlägg
28 april 2008
JapMax skrev:
MilleN skrev:

Vem köper skiten?

Jag oxo.....och nu har jag en äcklig till i garaget som måste bort.
Kan man panta på skroten, någon som vet?

MVH Jonas
..............

469 Inlägg
28 april 2008
jag och min polare hittade häromdagen ett nästan komplett allt förutom grenrör simons sport system 3" i örebro, någon som har tappat??

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

53 Inlägg
30 april 2008
FL3JM skrev:
Fujifilm skrev:
bygg en snap on... lägg ett rakt rör där katten ska sitta sen då de e dags för besiktning så bort me klämmor o på me katten smile då spar du en katt samt får några hästar mer när katten är nere smile

Miljövänligt och bra!
Inte för att jag har en miljövänlig bil själv, men katalysatorn tycker jag man kan behålla fan. hmm
Räcker ju med att man trycker dit katten och sätter två svetsloppor, då går det inte sno den så lätt och snabbt.

Grillen är ju däremot lite kukigare, kan ju vara lite drygt att limma fast den med PL400 och sen bryter dom sönder den bara. hmm

Miljön??? ja du orka bry sig. varför tänka på dina barnbarns barnbarns barn som kommer få ta smällen när du kan leva lyckligt nu?

Jag är en av dom som skiter i miljön orkar inte me allt skitsnack om miljön som ändå aldrig kommer att bli bättre än va den redan är. Kan alla människor gå kolektivt självmorn för vad vi än gör så är de miljöfarligt. Så att köra med lr utan katt har inte nån storbetydelse. bara i lagens händer för en lag är ju en lag, lagar är till föratt brytas.

Sök