3437
Sök

Skärm i nackstödet till Volvo S80....är det orginal i Executive modellen ??

44 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Tja, jag har sett att det finns Volvo S80 i Executive utförande med skärmar i nackstöden. Är detta orginal eller är det eftermonterat. Jag blev lite fundersam eftersom jag har sett några stycken.

Jag är nämligen på gång och ska montera in skärmar i mina nackstöd, men om det finns färdiga så blir det ju lite enklare.

Nån som vet detta ????

// MrPeppa

Såå där jaa...stiligt värre...

Turbocharged
421 Inlägg
5 maj 2008
Det finns ju original till XC90 iaf, så finns säkert till S80 med.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

Egen företagare
201 Inlägg
5 maj 2008
Ja kollade å en skärm kostar ca 10000kr st på volvo

44 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Hoppsan Kerstin...10.000:- styck. Aj då. Det blir till att jag fram verktygen och montera så gott det går själv. Stort tack.

// MrPeppa

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
5 maj 2008
stylinguffe skrev:

10 papp?.. Satans! Vad får man då? 40"? cool

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 maj 2008
Jojje_ skrev:
stylinguffe skrev:

Inte så farlig egentligen, BRL har ju nackstöd som är färdiga för skärmar (läs utan skärmar) för 6k styck så..

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
5 maj 2008
J-P-R skrev:
Jojje_ skrev:
stylinguffe skrev:

Inte så farlig egentligen, BRL har ju nackstöd som är färdiga för skärmar (läs utan skärmar) för 6k styck så..

Hmm... jag vill ha 4st, så det blir rätt saftigt för mig. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

44 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Men skämta....man kan ju för bövelen inte handla en skärm för 10 prupp.... Det låter ju som ett skämt. För dom pengarna så får man lätt 10st simpla 7tums skärmar som man monterar själv i bilen.

Det jag tänkte när jag ställde frågan först var mest att jag skulle slippa montera men om dom är så fantastiskt dyra så blir det fram med kapen och kavla upp skjortärmen...

Sök