3375
Sök

Angående fotografering av bil.

1 661 Inlägg
4 maj 2008
Jag ställer upp med bilen. (Fotar med mobilen i vanliga fal.. hehe)

73 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Det är det jag menar, alla har inte möjligheten med en hyffsad kamera osv, så varför gnälla när någon ställer upp?.

Miklen
4 maj 2008
Då är jag nöjd me ditt svar..kan inte svara för resten.. Klart att det är öppet att efterfråga såna möjligheter när man dessutom ställer upp gratis.. Mitt inlägg syftade enbart till att du skulle skriva lite mer info å lägga upp exempel så man konkret kan se va du har att erbjuda.. smile Lycka till me fotandet. . Tips är att läsa artiklarna på www.fotosidan.se står mycke bra grejer där smile

73 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
okej, jag håller framförallt på att fotografera bilder på polare och så när vi cyklar, allt så handlar det om att ta snabba bilder men vill även ta fina bilder på bilar osv, läser mycket sidor samt ska gå på fotokurs osv men hyffsade bilder är inga problem, och min utrustning är inte den bästa men långt över mobil/digitalkamera.. Så det jag menar är att alla har inte möjligheterna till att ha en bra kamera som man kan få fina bilder med, därför erbjöd jag mig att ställa upp för att folk ska ha finare bilder på sina bilar samt att det är alltid skoj att möta nytt folk och snacka med när man ändå har samma intresse

28 Inlägg
10 maj 2008
Tja..känns som många kommer med mkt kritik utan att kommentera vad som är negativt. Innan man ger dålig kritik så fråga er själva om ni e de rätta personer som bör ge kritik, för personligen ser jag att några utav er har tagit bra bilder med många e faktiskt inget att hurra med!

Anser att alla som har foto som intresse bör ge varann uppbyggande kritik på vad man isf kan tänka på för att få en ännu bättre bild. Tänk på er själva när ni började!!

Tyck vad ni vill, men det känns löjligt när folk kommer med sådana komentaren...

ha de

Sök