2621
Sök

Mappning i skåne våren 2005

Ingenjör
5 Inlägg
6 januari 2005
Trådstartare
Hej alla glada.

Jag är ny medlem här och skulle bara vilja gratulera till en sjysst sajt.

Jag undrar om det finns någon här i skåne som skall mappa sin bil till våren men ännu inte bestämt sig vem och hur det skall gå till. Jag och en kollega till mig har löst det genom att vi ska flyga in en kille till sverige som har mkt erfarenhet av mappning. Detta låter som om vi var miljonärer men vi har lyckats lösa det billigt ändå. Saken är att om vi hade varit 3-4st istället för bara oss 2 så hade det varit mkt mer ekonomiskt. Jag tippar på att med hyra av killen + hyra av bänk (rullande landsväg så man får effetk siffror med) om vi e 4st är 3500:-
Bra pris va smile
Det är tänkt att det ska ske i malmö april 2005.
Du måste medtaga allt som behövs för att mappa din bil ex. programvara, bärbardator, bredbandslamda, (avgastemp helst) mm
Jag kommer mappa på mitt haltech och min kompis kommer köra med nått AEM system så dom flesta mappningsystemen är fritt fram att komma med.
Vi är bara intresserade av seriösa svar.
Ni kan nå mig på 0735-342775 eller tmt03011@stud.mah.se

Kör försiktigt =o)

I´m not driving to fast, I´m flying to low

22 Inlägg
15 januari 2005
Ja har smt6 i min bil som ska mappas.. Vet inte man kanske kan hitta de billigare men ja har inte sett nån som mappar smt 6 än iaf.
Har inte ni bredbandslambdan? För ja har itne tillgång till nån sån iaf.

mvh teddan..

Ond Nisse s13 - 705whp och 686wnm @ 2.7bar
Västmanlands Palltjänst | StreetPerformance.se | Bakaxel.se | kungsarabildemo.se | Pbz.se | BVS.se

Tuuuurbo
240 Inlägg
21 mars 2006
Vad finns det för program till mappning då, å vart får man tag i (Uppgifter)

Sök