"frågan är inte om det rasar utan när, och hur spektakulärt" lycka till
Vi vet,, Läs sista raden i mitt förra inlägg igen
det står "håller inte detta" vilket är en förutsättning för att det KAN hålla, jga menar motsatt, det Kommer rasa, frågan är bara när.
det håller nog att köra 0,6 iaf å det lär göra gött i en sådan liten bil. besiktningen lär inte titta två gånger om det e snyggt byggt å inte massa slangar och rör i kulörta färger!
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Kommer bli så kul! Räkna med mig, som vanligt! Tanken är att det skall byggas snyggt och gömmas undan, samt ha alla slangar i svart så att det inte syns.
det står "håller inte detta" vilket är en förutsättning för att det KAN hålla, jga menar motsatt, det Kommer rasa, frågan är bara när.
det håller nog att köra 0,6 iaf å det lär göra gött i en sådan liten bil. besiktningen lär inte titta två gånger om det e snyggt byggt å inte massa slangar och rör i kulörta färger!
Vi ska ladda 0,4-0,5 är tanken, installationen kommer göras så att det ser så orginal ut som möjligt, alla slangar och rör kommer vara mattsvarta, och orginal kåpor kommer att behållas.
Vi ska ladda 0,4-0,5 är tanken, installationen kommer göras så att det ser så orginal ut som möjligt, alla slangar och rör kommer vara mattsvarta, och orginal kåpor kommer att behållas.
Gör då inte bilen förkyld, så att den nyser så fort man släpper gasen, för då kommer det höjas ett och annat ögonbryn. :
Men detta ska följas, och jag kommer hålla tummarna att allt går i lås. Men om det ej skulle funka, försök hitta en 1,4 TSI på friska 140 kusar.
Vi tänkte bara ladda 0,4. Sedan beror det på hur man kör bilen. Hade inte tänkt köra några rakt fram race med den precis. Jag är mer ute efter dumpljudet!
Men som Erick säger vi kör tills det inte går mer och byter motor till en GTI från polon. Dom ser ganska identiska ut och man kan modda dit kåpor från original 1.4:an. Men jag hade inte tänkt köra fullt bara för det ska rasa.
Hehe bilen kommer naturligtvis inte ha avlastningsventil och öppet filter när den besiktigas Därimot kommer den ha det dom övriga 364 dagarna på året
Hm snart dax att skicka in frugan så hon får svara på lite kommentarer också, det e ju hennes bygge! Vi andra bara hjälper till ju
Kalla mig dum men låter det inte ännu mer om man kör utan dump, en återcirkulerande original ventil är väl det som låter minst?
Går den inte genom besiktningen med turbon är det inget svårt att sätta dit ett original grenrör och annat. Vi ska köpa ett extra som Erick får modda om. Jag kan inte svetsa.
Tänkte ha svarta slangar överallt så det inte ska synas för mycket. Men dom tittar knappt under huven ändå. Sist var det öppna stäng. Och ser det typ original ut och allt lika smutsigt så kanske dom inte ens märker det. (hoppas)