garagekompisar sökes Uppsala (280kvm garage)

635CSi
22 maj 2009 · 135 Inlägg

Hej!
Hur har det gått med garaget? Jag är klart intresserad, har bilen 18 mil bort nu :-(

BMW 635 CSi "den Svarta" (1986)
BMW Alpina B7 Turbo Coupé "den Gröna" (1986)
BMW 525iM "eSextin" (2010)
javieric
7 november 2010 · 3 Inlägg

supra_totte skrev:
Tja!

Jag har fått tag i ett stort (280kvm) garage i Uppsala som jag ska få hyra under vintern. Men så är det lite för stort för vi tre som ska vara där, så nu söker vi några garagekompisar.

Så om du vill ha plats att mecka på i vinter så är du välkommen att höra av dig till mig

Vi söker helst runt 10 pers som är villiga att betala en del av hyran som blir runt 1100-1200 per person beroende på hur många vi blir. Dom som vi söker ska vara pålitliga och som sagt kunna betala hyran.

Det finns tvätthall vid garaget som ingår i hyran.

Garaget ligger ute i boländerna så det finns ingen som kan komma och klaga på att vi är för högljudda. Vi får vara där när vi vill.

Så om ni är intresserade så är får ni skriva i tråden så tar jag kontakt.

Jag ska kolla på det imorgon och se hur det är så jag återkommer med mer information om hur det ser ut och vad som finns.

Mvh
Tomas
supra_totte

Hej:
Jag har en Volkswagen transporter som jag inte ska använda under vintern... jag är intresserad om att hyra garage. skriv gärna på min e-post javieric@hotmail.com
Tack

Kroel
7 november 2010 · 48 Inlägg

javieric skrev:

supra_totte skrev:
Tja!

Jag har fått tag i ett stort (280kvm) garage i Uppsala som jag ska få hyra under vintern. Men så är det lite för stort för vi tre som ska vara där, så nu söker vi några garagekompisar.

Så om du vill ha plats att mecka på i vinter så är du välkommen att höra av dig till mig

Vi söker helst runt 10 pers som är villiga att betala en del av hyran som blir runt 1100-1200 per person beroende på hur många vi blir. Dom som vi söker ska vara pålitliga och som sagt kunna betala hyran.

Det finns tvätthall vid garaget som ingår i hyran.

Garaget ligger ute i boländerna så det finns ingen som kan komma och klaga på att vi är för högljudda. Vi får vara där när vi vill.

Så om ni är intresserade så är får ni skriva i tråden så tar jag kontakt.

Jag ska kolla på det imorgon och se hur det är så jag återkommer med mer information om hur det ser ut och vad som finns.

Mvh

ursäkta om jag lånar tråden men såg att första inlägget angående garage var skriver 2008 så du e nog lite sent på det tongue
Tomas
supra_totte

Hej:
Jag har en Volkswagen transporter som jag inte ska använda under vintern... jag är intresserad om att hyra garage. skriv gärna på min e-post javieric@hotmail.com
Tack

///American Muscle\\\
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang