Gladiatorn! skitbra ide! Men min tanke till välgörande ändamål är att man tar något närliggande er...typ ett barnsjukhus eller något så pengarna kommer till användning och inte försvinner i administrativa avgifter. Klart som fan man är på! mvh Fredde
Rätt tänkt av dig! Vi samlar in förslag här i tråden sedan
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Gladiatorn! skitbra ide! Men min tanke till välgörande ändamål är att man tar något närliggande er...typ ett barnsjukhus eller något så pengarna kommer till användning och inte försvinner i administrativa avgifter. Klart som fan man är på! mvh Fredde
Ronald Mcdonals hus här i Göteborg då?
Vore kanon, Paul och Smen får ju ensamma Mac Donalds ute vid Bäckebol att rulla runt så det vore väl passande.
Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......
Hehehe... Dom har nog fått min del via sin drive-thrue!
ja varför inte eller om det finns en barnavdelning eller liknande på sahlgrenska sjukhuset kanske?
Känns som man är väldigt offtopic när man disskuterar detta i tråden men det är en fin sak och hoppas att tråden inte får banner av mod. Alt kanske att göra en egen tråd gladiatorn?
ja varför inte eller om det finns en barnavdelning eller liknande på sahlgrenska sjukhuset kanske?
Känns som man är väldigt offtopic när man disskuterar detta i tråden men det är en fin sak och hoppas att tråden inte får banner av mod. Alt kanske att göra en egen tråd gladiatorn?
Nej då inte så mkt off topic...vi har ju ändå inget att göra medans Paul och smen sliter häcken av sig Det har ju med tråden att göra åså är det ju jul snart då alla skall vara snälla och tänka på varandra
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Gillar tanken med att bidra något till behövande men försök att inte fylla tråden med inlägg som jag har betalat, jag har inte betalat, bankgiro etc. Håll er till projekten tråden syftar till.
varför inte donera till det som p3 håller på med nu? radio hjälpen eller vad det är.. till svältande barn i afrika eller nåt i den stilen.. så kanske vi kan göra lite reklam för garaget.org och 8-ball
I love carbon!!!!! Nu fick man ju ståfräs--------------igen;) Kör hårt grabbar! Ni borde klippa ihop alla videosnuttar till en enda lång film tycker jag. Tror fler än jag hade köpt den......Tio gånger bättre än parlamentet=)