3410
Sök

Julklapssproblemstråden!!!!

340 Inlägg
22 november 2008
Trådstartare
Ja som tråden lyder, vad ska man köpa till respektive, föräldrar, bröder/systrar i julklapp?
Jag har löst det till brorsan tror jag men tjejen är ju ett problem som vanligt.
Hjälp efterlyses, nyanserade och smarta inlägg vore trevligt.
Mvh T
Senast redigerat av tjompa (22 november 2008)

9 108 Inlägg
22 november 2008
Upplevelser är ju tydligen årets julklapp, en helg på ett Spa eller bara en mysig helg på hotell är nog det flickvänner uppskattar mest.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 november 2008
Netbooken blev väl utnämd till årets julklapp av elektronikbranschen? Cool liten sak att ha med sig tillsammans med fritt surf från tex Telia (199:- /mån)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

9 108 Inlägg
24 november 2008
Är inte så mkt för dom där smådatorerna, dom är för små för att kunna använda seriöst och för stora att ha i fickan. Bättre att skaffa en mobil med lite större skärm och bra gränssnitt för att surfa på då.

596 Inlägg
24 november 2008
ja och min bror ska köpa en ostbricka i glas med 2 ostknivar och osthyvel ! kan ju va ett tips om man vet någon som äter olika ostar och så och vill ha det snyggt upplagt!!

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
24 november 2008
Behöver också lite tips till flickvännen vi säger 500:- klassen pga taskig ekonomi..

OEM <3
6 957 Inlägg
24 november 2008
BESHAN skrev:
Behöver också lite tips till flickvännen vi säger 500:- klassen pga taskig ekonomi..

Underkläder
DVD film
Smink?
Parfymkit
Presentkort typ vero moda, HM

OEM <3

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
24 november 2008
Varför inte en honungsslungad linjedomare, eller senaste skivan av cannibal corpse? caps lock tangenten, ...hmmm Sirapsstoppad elvis kopia, eller ett kedjebrev från Mongoliet. eller en välkammad utter, En tvångsplacerad jordfräs som spelar senaste ringsignalen från jampa...kanske inte det man önskar sig men de är iallafall rätt så orginella julklappar.

själv så åker jag ner till australien så jag skall se om jag kan hitta något till min kära=)

Lycka till alla med "hjul"klaapps problem

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök