850ns låskolv passar inte på X70-handtagen ,är för litet. Så du får antingen köpa en x70-låskolv med 2 st nycklar för ca 400:- eller en omkodad x70-låskolv för minst 1300:- .Ett alternativ är också om du får tag på en beg x70-låskolv och kan få hjälp av någon låssmed eller annan att koda om den.
Lånar tråden lite om det är ok? Det är så här att jag har köpt 4 st x70 handtag till min 850. 2 st av dom är med låskolv. Vad är det bästa att göra? Min lackerare var inte så sugen på att spackla igen det gigantiska hålet som blir om man tar bort låskolven.
Lånar tråden lite om det är ok? Det är så här att jag har köpt 4 st x70 handtag till min 850. 2 st av dom är med låskolv. Vad är det bästa att göra? Min lackerare var inte så sugen på att spackla igen det gigantiska hålet som blir om man tar bort låskolven.
Du kan ju alltid skaffa ett nytt lås till föraredörren och sedan såga av pinnen på passagerarsidan,eller så får du fixa ett nytt handtag .
Lånar tråden lite om det är ok? Det är så här att jag har köpt 4 st x70 handtag till min 850. 2 st av dom är med låskolv. Vad är det bästa att göra? Min lackerare var inte så sugen på att spackla igen det gigantiska hålet som blir om man tar bort låskolven.
Du kan ju alltid skaffa ett nytt lås till föraredörren och sedan såga av pinnen på passagerarsidan,eller så får du fixa ett nytt handtag .
Det går inte få en låssmed att göra en nyckel som passar?
det bästa att göra är att köra utan nyckel hål och låsa upp/låsa via bagagen. eller via fjärrisen. vissa har försökt att bygga om sina x70 lås och lyckats. men jag lyckades inte. det är ett helvetes pill att få det att funka.
det bästa att göra är att köra utan nyckel hål och låsa upp/låsa via bagagen. eller via fjärrisen. vissa har försökt att bygga om sina x70 lås och lyckats. men jag lyckades inte. det är ett helvetes pill att få det att funka.
Börjar starkt överväga att helt enkelt såga av "låspinnen" känns mindre värt att köpa 2 handtag utan låskolvar nu när ja redan har 4 st.